دیدگاه مردم تبریز نسبت به وعده افتتاح پروژه‌های جدید طبق تابلو روز شمار چیست؟
دیدگاه مردم تبریز نسبت به وعده افتتاح پروژه‌های جدید طبق تابلو روز شمار چیست؟

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهروندان تبریزی طی یک نظرسنجی دیدگاه خود را در خصوص وعده افتتاح پروژه‌های شهری طبق تابلو روزشمار که بر روی برخی پروژه‌های عمرانی اخیرا نصب شده است، اعلام کردند. به گزارش شهریار، در این نظرسنجی که توسط واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهروندان تبریزی طی یک نظرسنجی دیدگاه خود را در خصوص وعده افتتاح پروژه‌های شهری طبق تابلو روزشمار که بر روی برخی پروژه‌های عمرانی اخیرا نصب شده است، اعلام کردند.

به گزارش شهریار، در این نظرسنجی که توسط واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و از طریق صفحات خبری مجازی و با سوال” با توجه به نصب تابلو روز شمار در ۶ تقاطع غیرهمسطح جدید مانند قراملک و معلم و وعده افتتاح در سوم خرداد ۱۴۰۳، به نظر شما شهرداری تبریز می تواند در زمان مقرر به تعهد خود عمل کند؟ الف) بله  ب) خیر” مطرح شد، ۲۴ هزار و ۹۸۹ نفر از شهروندان شرکت کردند.

طبق نتایج بدست آمده از مجموع پاسخ دهندگان، ۵۷ درصد گزینه بله و ۴۳ درصد گزینه خیر را انتخاب کردند.

صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی نصرنیوز، آذرانجمن، شهریار، شمس نیوز، تبریز خبرلری، بیداری آذربایجان، عصر تبریز، تبریز سیاست، تبریزیم، فصل نیوز، اخبار فردا، نگاه آذربایجان، چالش روز، صنعت خبرلری، سون خبر و احرار نیوز این نظرسنجی را به اشتراک گذاشتند.

مدیریت شهری به منظور آگاهی‌دهی به شهروندان و در راستای شفاف‌سازی اقدامات خود در عملی ابتکاری اقدام به نصب تابلو روزشمار در اکثر پروژه‌های عمرانی کرده که در سال گذشته پروژه‌هایی همچون ۳ ایستگاه مترو، فاز ۲ پروژه عتیق، ۶ تقاطع غیر همسطح و … را طبق وعده ای که داده شده بود تقدیم شهروندان کرده است.

امسال نیز مدیریت شهری در راستای اعتمادآفرینی شهروندان و محقق ساختن وعده‌های خود با پیگیری شورای اسلامی شهر اقدام به نصب تابلوهای روزشمار در چندین پروژه کرده است.