زمان ارائه اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری به شورا
زمان ارائه اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری به شورا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در خصوص ارائه متمم بودجه از سوی شهرداری تهران به شورا، اظهار کرد: هنوز چیزی به شورا ارسال نشده و در صورت ارسال، ابتدا به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه خواهد شد و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، در خصوص ارائه متمم بودجه از سوی شهرداری تهران به شورا، اظهار کرد: هنوز چیزی به شورا ارسال نشده و در صورت ارسال، ابتدا به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه خواهد شد و پس از رسیدگی در کمیسیون، برای بررسی به صحن شورا خواهد آمد.

مجید باقری معاون برنامه‌ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران نیز در این رابطه به خبرنگار شهر، گفت: احتمالاً متمم بودجه به شورا ارائه نشود و تصمیم بر این شده که اصلاحیه بودجه را به شورا ارائه دهیم.

وی همچنین تصریح کرد: اصلاحیه بودجه ۲ روز پیش جهت بررسی و اعلام نظر به شهردار تهران ارائه شده و پس از تأیید شهردار، زمان ارائه آن به صحن شورای شهر تهران جهت تصویب اعلام خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که «آیا اصلاحیه بودجه امسال تا پایان آذرماه ارائه خواهد شد؟»، خاطرنشان کرد: حتماً اصلاحیه در هفته‌های پیش رو آماده ارائه به صحن خواهد بود.

گفتنی بودجه امسال شهرداری تهران ۷۵ هزار و ۹۹۰ میلیارد تومان است که بر اساس آخرین گزارش خزانه‌دار شورا، در ۶ ماه ابتدایی سال ۳۴ هزار و ۸۲۹ میلیارد تومان برابر با ۹۰ درصد از بودجه مصوب ۶ ماهه محقق شده است.

انتهای پیام/