دیدار شهردار منطقه ۲۱ با خانواده‌های معظم شهیدان ” علیرضا اصلانی” و ” گیتی نما”
دیدار شهردار منطقه ۲۱ با خانواده‌های معظم شهیدان ” علیرضا اصلانی” و ” گیتی نما”

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱؛ “محمدرضا پوریافر” شهردار این منطقه ضمن آرزوی بهروزی و سلامتی برای مادران و پداران والامقام گفت: توجه دائمی و دلجویی از ایثارگران خصوصا مادران شهداء در همه ی ارگان ها امری ضروری برای مسئولین دانستند؛ چرا که تکریم این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱؛ “محمدرضا پوریافر” شهردار این منطقه ضمن آرزوی بهروزی و سلامتی برای مادران و پداران والامقام گفت: توجه دائمی و دلجویی از ایثارگران خصوصا مادران شهداء در همه ی ارگان ها امری ضروری برای مسئولین دانستند؛ چرا که تکریم این بزرگواران به منزله ی پاسداشت جانفشانی و از خودگذشتگی های متمادی آنها در این سالهاست که با فدا کردن فرزندان دلبند خود برای عزت و استقلال میهن عزیز اسلامی گامی بزرگ برداشته اند.

در این دیدار صمیمانه که با حضور سردار ستاریان نماینده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون اجتماعی فرهنگی منطقه ۲۱ و شهردار ناحیه۲ برگزار شد، ضمن یادآوری خاطرات و گفت و گوی صمیمانه با خانواده” شهید اصلانی” و ” شهید گیتی نما” ، صحبت های ارزشمند پدر شهید که از قشر فرهنگی و معلم بودند، شنیده شد و با توجه به فوت مادر شهید از خانواده ایشان دلجویی بعمل آمد.

“محمدرضا پوریافر” پای صحبت و خاطره مادر گرانقدر “شهید گیتی نما” و پدر “شهید علیرضا اصلانی” نشست و نسبت به درخواست های مطرح شده دستور پیگیری و رسیدگی داد.

در این دیدار پدر بزرگوار “شهید اصلانی” از مسئولین و مدیران شهری نسبت به تکریم خانواده شهدا ابراز تشکر  قدردانی کردند. در ادامه این نشست، شهردار منطقه نیز توجه همیشگی به خانواده معزز شهداء و تلاش در جهت زنده نگاه داشتن آرمان های این عزیزان را وظیفه ذاتی همه نهادها در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانستند و در پایان با اهدای لوح و هدایایی از این پدر والامقام، تجلیل کردند.

شایان ذکر است ضمن پیگیری های مکرر برای تدارک سفر معنوی “مادر شهید گیتی نما” به کربلا، هماهنگی لازم جهت دیدار ایشان پس از بازگشت از سفر نیز با حضور شهردار منطقه ۲۱ و جمعی از مدیران شهری صورت گرفت.

انتهای پیام/