برنامه‌های مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه ۹ همزمان با شروع ماه پایانی سال
برنامه‌های مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه ۹ همزمان با شروع ماه پایانی سال

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در راستای بهره‌وری هرچه بیشتر فضاهای سبز شهری و افزایش طراوت و شادابی فضاهای عمومی این منطقه، اقدامات مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۹ در آخرین ماه سال در جریان است. به گزارش شهریار، همزمان با آغازین روزهای ماه اسفند و ایام پایانی فصل سرما، مدیریت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در راستای بهره‌وری هرچه بیشتر فضاهای سبز شهری و افزایش طراوت و شادابی فضاهای عمومی این منطقه، اقدامات مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۹ در آخرین ماه سال در جریان است.

به گزارش شهریار، همزمان با آغازین روزهای ماه اسفند و ایام پایانی فصل سرما، مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری این منطقه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اقدامات لازم را در راستای بهره‌وری هرچه بیشتر فضاهای سبز شهری و افزایش طراوت و شادابی فضاهای عمومی این منطقه در دست اقدام دارد.

بر اساس این گزارش، بیل‌کاری بستر تمام گلکاری‌ها، پیاده سازی طرح گلکاری و کاشت آنها، تعویض خاک بستر گلکاری‌ها در صورت نیاز، تحویل نهال‌های ریشه‌ای جهت کاشت در محل‌های مورد نیاز و همچنین رنگ آمیزی گلجاهای فلزی و جانمایی و کاشت در سطح شهرک خاوران از اهم اقدامات پیش روی تلاشگران فضای سبز منطقه ۹ است.