دیدار شهردار منطقه ۱۰ تبریز با خانواده‌ معظم چهار شهید والامقام
دیدار شهردار منطقه ۱۰ تبریز با خانواده‌ معظم چهار شهید والامقام

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه تعدادی از مدیران منطقه با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام محمدعلی نصرتی، عوض اسلامی، علیرضا جداری نجارزاده و محمدرضا علیزاده مزرعه دیدار و گفتگو کردند. به گزارش شهریار، موسی زارعی در این دیدارهای جداگانه ضمن نثار فاتحه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا شهردار منطقه ۱۰ تبریز به همراه تعدادی از مدیران منطقه با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام محمدعلی نصرتی، عوض اسلامی، علیرضا جداری نجارزاده و محمدرضا علیزاده مزرعه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهریار، موسی زارعی در این دیدارهای جداگانه ضمن نثار فاتحه به روح مطهر این شهیدان ارجمند افزود: امنیت امروز ایران را مدیون رشادت ها و جانفشانی های عزیزانی هستیم که در طول هشت سال دفاع مقدس از حریم  کشور با فداکاری و ایثار دفاع کردند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به معنویات، ارزش ها و باورهای دینی را از اهداف این دیدارها برشمرد و گفت: پیشرفت و سربلندی ایران‌ اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهداست و گرامیداشت یاد و خاطره از جان‌گذشتگی‌ها و پاسداشت اهداف آنان وظیفه و تکلیف آحاد مردم و به‌ویژه مسئولان است.

در پایان، شهردار منطقه ۱۰ تبریز با اهدای لوح‌هایی جداگانه از خانواده گرانقدر شهیدان والامقام محمدعلی نصرتی، عوض اسلامی، علیرضا جداری نجارزاده و محمدرضا علیزاده مزرعه قدردانی کرد.