برگزاری یادواره شهدای امنیت مبارزه با مواد مخدر فاتب
برگزاری یادواره شهدای امنیت مبارزه با مواد مخدر فاتب

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر و به نقل از روابیط عمومی منطقه۱۲ آیین گرامیداشت شهدای امنیت مبارزه با مواد مخدر فاتب با حضور کاظمی قائم مقام دبیر کل ستاده مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، سردار محمدیان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، سردار کاکاوند ریاست پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر و به نقل از روابیط عمومی منطقه۱۲ آیین گرامیداشت شهدای امنیت مبارزه با مواد مخدر فاتب با حضور کاظمی قائم مقام دبیر کل ستاده مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، سردار محمدیان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، سردار کاکاوند ریاست پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، سردار گودرزی فرماندهی مرزبانی فراجا، سرهنگ بابا پور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲، سرهنگ اسلام دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره)، خزائی رییس آموزش و پرورش منطقه ۱۲ و جمعی از مدیران شهری و خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

سردار محمدیان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان، به اهمیت امنیت پایدار در جامعه اشاره کرد و گفت: تحقق آن در کشور مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی است .

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی طی سال‌های گذشته در حوزه مبارزه با موادمخدر در کشور انجام شده است و شاهد کشفیات گسترده ای بوده ایم، تقدیم ۳ هزار و ۸۰۰ شهید و بیش از ۱۲ هزار جانباز مؤید جدیت ایران در مقابله با این بلای خانمان سوز است.

 کاظمی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: موضوع پیشگیری با تکیه بر آموزش و آگاهی بخشی بسیار مهم است و توجه به دانشگاه‌ها و مدارس در حوزه پیشگیری دانشجویان و دانش‌آموزان از اعتیاد بسیار حائز اهمیت هستند.

دکتر کاظمی با بیان اینکه برای تحقق امنیت در جامعه و بین مردم، نیروهای نظامی و انتظامی از هیچ کوششی دربغ نمی‌کنند، یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر را گرامی داشت و یادآور شد: برای مبارزه با سوداگران مرگ، نیروی انتظامی تاکنون شهیدان زیادی تقدیم کرده است.

سردار کاکاوند ریاست پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا نیز در این مراسم گفت: برای مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی، شهیدان زیادی تقدیم انقلاب کرد،اگر امروز امنیت پایداری در کشور  برقرار است  به خاطر همین جانفشانی‌ها و ایثار شهیدان و حضور فعال پلیس در میدان عمل است.

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲،  با اشاره به اینکه وحدت  و هم افزایی همه‎جانبه می‎توان آسیب‎های اجتماعی را از بین ببرد، گفت : عزم ملی و مدیریت جهادی برای رسیدن به موفقیت لازم و ملزوم هم هستند، بنابراین باید فرصت‎ها را قدر دانست و با وحدت رویه این معضل اجتماعی را کاهش داد.

وی همچنین توجه به موضوع اشتغال را یکی از اولویت‎های مهم مسئولان خواند و خاطرنشان کرد: با ایجاد اشتغال برای جوانان می‎توان آنها را از آسیب‎های اجتماعی مصون داشت .

در پایان این مراسم از خانواده شهدای امنیت مبارزه با مواد مخدر فاتب با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/