ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی «شهدای ولی امر» به بهره برداری رسید
ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی «شهدای ولی امر» به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی شهرداری تبریز با عنوان «شهدای ولی امر» در آستانه ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی به بهره برداری رسید. به گزارش شهریار، این ایستگاه ظهر امروز با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و اعتبار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی شهرداری تبریز با عنوان «شهدای ولی امر» در آستانه ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی به بهره برداری رسید.

به گزارش شهریار، این ایستگاه ظهر امروز با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۴۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شهردار تبریز بهره برداری از این ایستگاه آتش نشانی را با هدف ارائه خدمات به اهالی این منظقه دانست و افزود: امیدوارم ایستگاه ۲۶ آتش نشانی نیز که دیروز کلنگ زنی شد در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

یعقوب هوشیار با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر جهت توجه به مقوله ایمنی و آتش نشانی در بودجه سال جاری، گفت: این اقدامات در راستای ایمنی و توسعه شهری بوده و سال آینده نیز این روند ادامه خواهد یافت.

غلامرضا احمدی، نائب رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مراسم اظهار کرد: امدادرسانی استانداردهایی دارد که سرعت و دقت یکی از پارامترهای آن است و هر چقدر به این استانداردها نزدیک باشیم هنگام بروز حوادث سریع در محل حادثه حضور می یابیم.

احمدی کمک رسانی در حوادث را اولویت شورا و شهرداری دانست و گفت: شورای اسلامی شهر منابع خوبی برای این حوزه پیش بینی کرده بود.

او ادامه داد: امروز شاهد بهره برداری از بیست و پنجمین ایستگاه آتش نشانی تبریز هستیم و این روند ادامه خواهد داشت. همچنین ماشین آلات و تجهیزات فردی نیز رونمایی شده است.

این پروژه با قراردادی از اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز و در عرض ۱۹ ماه به اتمام رسید. ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی شهرداری تبریز در افزایش سطح پوشش خدمات آتش نشانی و ارتقای ایمنی شرق تبریز مفید خواهد بود. در این مجموعه بخش هایی چون آشیانه، ساختمان اداری، استراحتگاه پرسنل آتش نشانی و … پیش بینی شده است.