خط کشی محوری بیش از ۹۰ درصد معابر در آستانه سال تحصیلی جدید
خط کشی محوری بیش از ۹۰ درصد معابر در آستانه سال تحصیلی جدید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۴ تبریز از آماده سازی معابر شمالغرب تبریز با اجرای ۱۲۰ کیلومتر خط کشی محوری برای بازگشایی مدارس خبر داد. به گزارش شهریار، هادی مقدم‌زاده با اعلام این مطلب گفت: در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس اقدامات و تمهیدات لازم در راستای طرح “استقبال از مهر” […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۴ تبریز از آماده سازی معابر شمالغرب تبریز با اجرای ۱۲۰ کیلومتر خط کشی محوری برای بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش شهریار، هادی مقدم‌زاده با اعلام این مطلب گفت: در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس اقدامات و تمهیدات لازم در راستای طرح “استقبال از مهر” در حوزه این منطقه انجام می پذیرد.

وی تشریح کرد: خط کشی عابر پیاده و علائم ترافیکی، رفت و روب اساسی مقابل مدارس و محوطه داخلی آن، آسفالت و لکه گیری معابر مقابل مدارس و شستشوی باکس های زباله بخشی از اقداماتی است که در طرح “استقبال از مهر” با هدف ایجاد محیطی سرشار از پاکیزگی انجام می شود.

شهردار منطقه ۴ افزود: بالغ بر ۱۲۰ کیلومتر از معابر منطقه با رنگ سرد ترافیکی، خط کشی محوری شده است.

او اضافه کرد: همچنین تعداد ۸ سرعتکاه آسفالتی در بلوار ستارخان، خیابان شهید میلانی، خیابان شهید عباسزاده، شهرک آذربایجان و جنب پارک قم تپه با رنگ آمیزی ۵۵۰ مترمربع احداث شده است.

به گفته مقدم زاده ۱۳۸ مدرسه در حوزه منطقه ۴ وجود دارد که برای آغاز سال تحصیلی جدید، شهرداری تدابیر لازم را برای ارتقای سطح خدمات را انجام داده است.