بازدید سرزده شهردار منطقه ۱۰ از پروژه‌های عمرانی این منطقه
بازدید سرزده شهردار منطقه ۱۰ از پروژه‌های عمرانی این منطقه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» به منظور رصد و پیگیری روند اجرایی پروژه‌ها به همراه جمعی از مدیران و معاونان اجرایی منطقه، از چند پروژه‌ عمرانی در سطح منطقه بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی و چگونگی اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» به منظور رصد و پیگیری روند اجرایی پروژه‌ها به همراه جمعی از مدیران و معاونان اجرایی منطقه، از چند پروژه‌ عمرانی در سطح منطقه بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی و چگونگی اجرای این پروژه‌ها قرار گرفتند.

وی در بازدید از عملیات عمرانی احداث بوستان‌های عزیز و جعفریان گفت: امسال با احداث و بهره‌برداری از بوستان‌های عزیز و جعفریان ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع به سرانه فضای سبز منطقه افزوده می‌شود.

شهردار منطقه ۱۰ همچنین از احداث کلینیک گل و گیاه، ایستگاه‌های بی.آر.تی نواب، ساخت بازار تره‌بار آذر شهر، احداث بوستان عزیز و جعفریان، احداث مرکز پسماند منطقه و احداث سرپناه و روشنایی ایستگاه تاکسی مترو بریانک بازدید کرد.

اخ‌الصنایع با تأکید بر تسریع پروژه‌های مذکور در زمان مقرر تعیین شده به ارائه راهکارهای لازم در خصوص رفع نواقص و مشکلات موجود آنها پرداخت.

انتهای پیام/