خاکبرداری املاک تملک شده در مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب
خاکبرداری املاک تملک شده در مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از عملیات خاکبرداری املاک تملک و تخریب شده طرح مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب خبر داد.  به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان این خبر گفت: مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب جزو مهمترین طرح‌های عمرانی شهرداری منطقه بوده که به صورت مستمر توسط مدیریت شهری رصد می‌شود و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از عملیات خاکبرداری املاک تملک و تخریب شده طرح مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب خبر داد.

 به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان این خبر گفت: مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب جزو مهمترین طرح‌های عمرانی شهرداری منطقه بوده که به صورت مستمر توسط مدیریت شهری رصد می‌شود و تمامی اقدامات طبق زمانبندی در حال انجام است. 

وی افزود: در این راستا به منظور رفاه حال شهروندان برای تردد آسان از معابر و روان سازی عبور و مرور شهری عملیات خاکبرداری و نخاله برداری واحدهای تملک و تخریب شده مسیرگشایی ۴۵ متری (خلیل آباد) که نقش حیاتی و سازنده در کاهش ترافیک این بخش از شهر دارد ادامه دارد.

وی یادآور شد: پروژه ۴۵ متری انقلاب در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ که از آن به عنوان پروژه نجات تبریز هم یاد می شود، در متراکم ترین منطقه کم برخوردار و حاشیه نشین تبریز اجرا می شود؛ این پروژه به طول ۱۴۰۰ متر و عرض ۴۵ متر، خیابان انقلاب را به اتوبان پاسداران متصل می کند و در مسیر خود، از کوثر شرقی و طرلان دره سی نیز عبور می‌کند.