حکم‌آباد با آزادسازی ورودی مسیرگشایی خیابان شهید بی‌مثل یک گام دیگر به فیضیه نزدیک‌تر شد
حکم‌آباد با آزادسازی ورودی مسیرگشایی خیابان شهید بی‌مثل یک گام دیگر به فیضیه نزدیک‌تر شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهرداری منطقه ۴ تبریز از تخریب و آزادسازی بیست و دومین ملک از مسیرگشایی خیابان شهید بی‌مثل خبر داد. به گزارش شهریار، هادی مقدم زاده با تاکید بر اینکه خیابان شهید بی مثل برای منطقه ارزش افزوده ایجاد می‌کند، گفت: تملک و تخریب املاک مسیرگشایی خیابان ‌شهید بی‌مثل با تملک، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهرداری منطقه ۴ تبریز از تخریب و آزادسازی بیست و دومین ملک از مسیرگشایی خیابان شهید بی‌مثل خبر داد.

به گزارش شهریار، هادی مقدم زاده با تاکید بر اینکه خیابان شهید بی مثل برای منطقه ارزش افزوده ایجاد می‌کند، گفت: تملک و تخریب املاک مسیرگشایی خیابان ‌شهید بی‌مثل با تملک، تخریب و آزادسازی ۲۲ ملک، توسط شهرداری منطقه ۴ با شتاب پیش می‌رود.

او ادامه داد: با آزادسازی ورودی مسیرگشایی خیابان شهید بی‌مثل با تخریب دو ملک، حکم‌آباد یک گام دیگر به فیضیه نزدیک‌تر شد.

شهردار منطقه ۴ تشریح کرد: مسیرگشایی این خیابان ۱۸ متری به طول ۴۳۵ متر، باتوجه به قرارگیری در بافت فرسوده از لحاظ ایجاد ارزش افزوده حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: خیابان شهید بی مثل، خیابان شهید رنجبر (حکم‌آباد) را به خیابان فیضیه وصل می‌کند و با این دسترسی، گام بلندی در تسهیل تردد اهالی این منطقه برداشته می‌شود.

به گفته مقدم زاده محدوده خیابان شهید بی مثل، یکی از معابر پرتراکم و پرتردد منطقه بوده است که اهمیت این مسیرگشایی را دوچندان می‌کند.