رویداد چای همسایگی در منطقه ۶ برگزار می‌شود/ تقویت دورهمی‌های شهروندی در محلات منطقه
رویداد چای همسایگی در منطقه ۶ برگزار می‌شود/ تقویت دورهمی‌های شهروندی در محلات منطقه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: رویداد های چای همسایگی یکی از متفاوت ترین کارهای فرهنگی پایتخت است که تلاش می کند ضمن تقویت تعاملات همسایگی، مفاهیم شهروندی و فرهنگ آپارتمان نشینی را نیز در قالب دورهمی های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: رویداد های چای همسایگی یکی از متفاوت ترین کارهای فرهنگی پایتخت است که تلاش می کند ضمن تقویت تعاملات همسایگی، مفاهیم شهروندی و فرهنگ آپارتمان نشینی را نیز در قالب دورهمی های دوستانه ای به شهروندان منتقل کند.

وی ادامه داد: رویداد ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی در محورهایی همچون انتقال قوانین و حریم خصوصی، فرهنگ، اخلاق همسایگی و مشارکت، محیط زیست، کاهش و مدیریت پسماند، ایمنی شهری و با طراحی بازی ها و فعالیت های فرهنگی متنوع در سطح محلات ۱۴ گانه قلب پایتخت اجرایی می شود.

بصیری اذعان داشت: با در نظر گرفتن ملزومات زندگی امروزی مثل سرعت، شلوغی، پیشرفت های تکنولوژیکی و … لزوم توجه و اجرای رویدادهایی که تعاملات اجتماعی را تقویت می‌کند بیش از پیش احساس می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۶، خاطرنشان کرد: احیا حس همسایگی آنچنان که در گذشته های فرهنگ ایرانی نقش پررنگی داشت، مستقیما بر ارتقاءحس تعلق به محل زندگی و حس شهروندی تاثیرگذار خواهد بود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۶ با تاکید مجدد به اینکه زندگی اجتماعی مطلوب با همسایگان، مزایای مفیدی در زندگی جمعی و امنیت خواهد داشت، گفت: امیدواریم با مشارکت بالای شهروندان در این رویداد شاهد اتفاقات مثبتی در زمینه احیای فرهنگ همسایگی در قلب پایتخت باشیم.

انتهای پیام/