حضور پرشور خانواده بزرگ شهرداری تبریز در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن
حضور پرشور خانواده بزرگ شهرداری تبریز در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و خانواده بزرگ شهرداری تبریز دوشادوش امت حزب‌الله و ولایت مدار در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت کرده و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر دادند. به گزارش شهریار، صبح امروز و همزمان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و خانواده بزرگ شهرداری تبریز دوشادوش امت حزب‌الله و ولایت مدار در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت کرده و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر دادند.

به گزارش شهریار، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مردم ولایی و شهیدپرور در شهر تبریز برگزار شد.

در این راهپیمایی بزرگ، خانواده بزرگ شهرداری تبریز با حضور یعقوب هوشیار شهردار، معاونان شهردار، کارگران، کارکنان، مدیران و پرسنل خدوم شهرداری و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تبریز حضور داشته و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر دادند.

حضور پرشورتر از همیشه امت ولایت‌مدار و حزب‌اللهی تبریز در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن که با اهتزاز پرچم‌های مقدس و خوشرنگ جمهوری اسلامی ایران همراه بود، بیعت دوباره‌ مردم حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بود که همزمان در سراسر کشور با عظمت و شکوه مثال‌زدنی برگزار شد.