برگزاری مراسم لحظه تحویل سال نو در کنار قبور شهدای گمنام شهر صدرا/ برپایی ۲ ایستگاه بهارانه در صدرا به مناسبت نوروز
برگزاری مراسم لحظه تحویل سال نو در کنار قبور شهدای گمنام شهر صدرا/ برپایی ۲ ایستگاه بهارانه در صدرا به مناسبت نوروز
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: مراسم لحظه تحویل سال نو در کنار قبور شهدای گمنام شهر صدرا برگزار خواهد شد و 2 ایستگاه بهارانه هم در فاز یک و 2 شهر صدرا با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و استقبال از مسافران برپا خواهد شد.

به گزارش آرمانشهر فارس، خداکرم فیروزمند، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر صدرا با تبریک فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ گفت: در اوایل عمر شورای اسلامی ششم شهر صدرا، هویت بخشی به شهر صدرا تاکید ویژه شد که تا امروز در این راستا اقدامات متعددی به انجام رسیده است.
مریم شمالیان/ وی شهر صدرا را یک شهر خاص دانست و افزود: از سراسر کشور در این شهر ساکن هستند که موجب شده شاهد تنوع فرهنگی متنوع باشیم و همین تنوع موجب مهمان پذیری از سایر شهرها و استان ها در صدرا در ایام نوروز خواهد بود که در این ایام لازم است اقدامات فرهنگی مناسبی برای میهمانان نوروزی در نظر بگیرد و پا به پای شهر شیراز در این امر کوشا باشیم.
فیروزمند اضافه کرد: همشهریان ما در صدرا درخواست های مکرری برای برگزاری بانشاط در آستانه نوروز دارند و خوشبختانه تجربه موفقی در سال گذشته در صدرا در این خصوص با برپایی ایستگاه های شادی در نقاط مختلف شهر صدرا داشتیم که با استقبال مطلوب مردم مواجه شد و اکثر اقشار شهر صدرا از کودک تا پیر و نوجوان از این برنامه های شهرداری صدرا لذت بردند و همچنین یک مصوبه خوبی در شورای شهر صدرا برای شور و نشاط میان مردم داشتیم که شهرداری صدرا به نحو احسنت به آن جامه عمل پوشاند.
وی از برپایی ۲ ایستگاه بهارانه در فار یک و ۲ شهر صدرا خبر داد و بیان کرد: برای استقبال از فصل بهار در این ۲ ایستگاه برنامه های متنوعی توسط سازمان فرهنگی شهرداری صدرا شامل برنامه های موسیقی، هنری، تن پوش های مختلف در شهر، ایجاد ایستگاه هنری برای کودکان و دعوت از ۴ گروه عروسکی برای حضور در نقاط مختلف شهر صدرا در نظر گرفته شده است و فضاسازی شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی، ساخت کلیپ از برنامه های عروسکی و … در ایام نوروز از دیگر برنامه های این ایام است.
فیروزمند در مورد لحظه تحویل سال هم گفت: با توجه به اینکه سال تحویل حدود یک بامداد است در کنار قبور شهدای گمنام شهر صدرا مراسمی برگزار خواهد شد و فضاسازی لازم انجام می گیرد و مراسم نورافشانی و پخش پیام مقام معظم رهبری از طریق تلویزیون شهری در این مراسم به انجام خواهد رسید.
وی تاکید کرد: در ایام نوروز از ۳ فروردین که ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد، فضاسازی در این خصوص در شهر صدرا برای مهمانان نوروزی خواهیم داشت و از شهردار صدرا و متولیان فرهنگی در سازمان فرهنگی شهرداری صدرا و رئیس سازمان فرهنگی شهر صدرا برای اهتمام ویژه در اجرای مصوبات و برنامه های مختلف فرهنگی شورای شهر صدرا تقدیر و تشکر ویژه داریم.

  • نویسنده : مریم شمالیان