حضور سفیران من شهردارم در محلات منطقه ۲۲
حضور سفیران من شهردارم در محلات منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی اظهار کرد: در طرح «من شهردارم» مشکلات شهر از نگاه خود شهروندان دیده و بررسی می‌شود. یکی از بهترین ویژگی های این طرح، تشویق به تعامل بیشتر مردم در امور شهر و ایجاد ارتباط دوسویه با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی اظهار کرد: در طرح «من شهردارم» مشکلات شهر از نگاه خود شهروندان دیده و بررسی می‌شود. یکی از بهترین ویژگی های این طرح، تشویق به تعامل بیشتر مردم در امور شهر و ایجاد ارتباط دوسویه با مدیریت شهری شهر است و شهروندان می توانند به طرح های مورد نیاز منطقه و محله خود بر اساس اولویت بندی رای داده تا به مرحله اجرا درآیند.

وی افزود: در حال حاضر طرح مردمی من شهردارم با شور و همکاری مضاعفی در منطقه۲۲ به مرحله اجرا گذاشته شده و با حضور سفیران طرح در محلات، شهروندان با جزئیات کامل طرح آشنا و نسبت به ماهیت پروژه های مصوب، شناخت یافته و آرای خویش را در سامانه به ثبت می رسانند.

فرداد عدالت‌خواه شهردار ناحیه ۲ منطقه ۲۲ نیز عنوان کرد: سفیران این طرح با هدف اطلاع‌رسانی و جلب مشارکت حداکثری شهروندان، به صورت ویژه در مجتمع ها، برج‌ها، سرای محلات و ایستگاه ‌های مترو به منظور دعوت از شهروندان برای شرکت در این طرح می پردازند و شهروندان ضمن ارائه نظرات، پیشنهادات و مشکلات محلات خود ایده‌های خلاقانه برای نگهداشت شهر را مطرح می نمایندکه افزایش این مشارکت ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/