از اعتکاف دهه هشتادی‌ها تا اجرای طرح شهید آرمان در ۲۵ مسجد منطقه ۱۵
از اعتکاف دهه هشتادی‌ها تا اجرای طرح شهید آرمان در ۲۵ مسجد منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۵، مهدی مالمیر ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی (ع)، روز پدر و آغاز ایام اعتکاف گفت: تمامی مساجد محلات منطقه با برگزاری ویژه برنامه هایی همزمان با ایام ولادت حضرت علی (ع) و اعتکاف پذیرای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۵، مهدی مالمیر ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی (ع)، روز پدر و آغاز ایام اعتکاف گفت: تمامی مساجد محلات منطقه با برگزاری ویژه برنامه هایی همزمان با ایام ولادت حضرت علی (ع) و اعتکاف پذیرای شهروندان هستند.

وی به مساجد طرح شهید آرمان علی وردی اشاره کرد و گفت: مرحله دوم این طرح با محوریت پیوند میان مدارس و مساجد و جذب دانش آموزان و نسل جوان به ویژه نسل دهه هشتادی با برگزاری جلسات متعدد با همکاری مرکز فعالیت های دینی شهرداری در حال اجراست که در قالب این طرح بیش از  ۲۵ مسجد میزبان معتکفان خواهد بود.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ در ادامه افزود: همچنین به همت اداره فرهنگی این منطقه با مشارکت کانون فرهنگی شمیم یاس ویژه برنامه ای با عنوان اعتکافی متفاوت در خانه شهیدان آقاجانلو ویژه دختران دهه هشتادی برگزار خواهد شد.

مالمیر به توضیح ویژه برنامه اعتکاف دختران دهه هشتادی در خانه شهید منطقه پرداخت و گفت:  علاوه بر برپایی نماز جماعت، اعمال ام داوود، مناجات و ادعیه، آموزش هایی همچون کیک پزی و شیرینی پزی ، عروسک بافی، ساخت پادکست و کلیپ شهدایی، حفظ آیات و مفاهیم سوره نباء، مسابقه و جشن تولد شهدا و آموزش خیاطی ارائه می شود. 

همچنین با هدف هویت بخشی سیمای بصری آذین بندی و بنر های تبلیغاتی به مناسبت ایام ولادت حضرت علی (ع) وایام اعتکاف تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه نصب شده است.

انتهای پیام/