جمع آوری ۱۴۰وانت بار میوه فروش و انتقال به پارکینگ در جنوب غرب تبریز
جمع آوری ۱۴۰وانت بار میوه فروش و انتقال به پارکینگ در جنوب غرب تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه۷تبریز از توقیف ۱۴۰ دستگاه وانت بار و طبق میوه متخلف مسدود کننده معابر در طول اجرای طرح ساماندهی سد معبر طی سال جاری خبر داد. به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با سد معبر در جنوب غرب تبریز ادامه خواهد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه۷تبریز از توقیف ۱۴۰ دستگاه وانت بار و طبق میوه متخلف مسدود کننده معابر در طول اجرای طرح ساماندهی سد معبر طی سال جاری خبر داد.

به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با سد معبر در جنوب غرب تبریز ادامه خواهد داشت اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح ساماندهی و رفع سد معبر تعداد ۱۴۰ دستگاه خودروی وانت بار متخلف مسدود کننده معابر توقیف و به پارکینگ هدایت شده است.

وی در ادامه افزود: پس از اطلاع رسانی های مکرر و آگاه سازی صاحبان این مشاغل،که مانعی برای فروشندگان قانونی میوه و مغازه داران مجاز تحت نظارت سازمان های ذیربط هستند، برخی از وانت بارها در همکاری با شهرداری کوتاهی می کنند که پس از صدور اخطاریه نسبت به جمع آوری آنها که صاحبان آنها همکاری نکردند اقدام شد و وانت ها به پارکینگ هدایت شدند.

شهردار منطقه۷تبریز افزود: در این راستا و طی مدت زمان مذکور ، ۷۵ طبق میوه فروش، ۲۰ عدد بساط جگر فروشی، ۵۶ مورد ترازو و ۱۷۰ مورد تابلو پلاکارد از سطح معابر منطقه ۷ جمع‌آوری شده است.

آدی بیگ اظهار کرد: وجود سد معبر علاوه بر نازیبایی بصری باعث ایجاد ترافیک در سطح معابر عبوری و اشغال گذرگاه ها می شود که مزاحمت هایی برای شهروندان و رانندگان به وجود می آورد.

وی گفت: رفع سد معبر و جلوگیری از تخلفات شهری از اصلی ترین درخواست های شهروندان تبریز است و در این راستا، معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۷ مانند سایر مناطق دهگانه به صورت مستمر و روزانه فعالیت می کنند.