جمع آوری اجناس واحدهای تجاری سد معبر کننده در محدوده بازار تبریز
جمع آوری اجناس واحدهای تجاری سد معبر کننده در محدوده بازار تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون خدمات شهری منطقه ۸ تبریز از اجرای طرح مقابله با سدمعبر در معابر مرکزی شهر خبر داد. به گزارش شهریار، سجاد رضایی ضمن اعلام خبر فوق افزود: پیرو اعتراض شهروندان و در راستای ساماندهی معابر، طرح مقابله با سدمعبر کنندگان اصناف و دست فروشان در منطقه ۸ اجرا می‌شود. رضایی در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون خدمات شهری منطقه ۸ تبریز از اجرای طرح مقابله با سدمعبر در معابر مرکزی شهر خبر داد.

به گزارش شهریار، سجاد رضایی ضمن اعلام خبر فوق افزود: پیرو اعتراض شهروندان و در راستای ساماندهی معابر، طرح مقابله با سدمعبر کنندگان اصناف و دست فروشان در منطقه ۸ اجرا می‌شود.

رضایی در ادامه گفت: طرح مقابله با سدمعبر  از هفته گذشته در معابر سطح حوزه اجرا شده و عوامل سدمعبر منطقه با همکاری عوامل نیروی انتظامی مانع بساط چینی اصناف و دستفروشان در خارج از محدوده مقرر شدند.

معاون خدمات شهری منطقه ۸ با تاکید بر اینکه مقابله با سدمعبر وظیفه قانونی شهرداری است، گفت: قانون به ما برای مقابله با سدمعبر کنندگان تکلیف کرده و ما با جمع آوری بساط های سد معبر کننده تنها به وظیفه قانونی خود عملی می کنیم.

وی افزود: متاسفانه تعداد زیادی از اصناف، وسایل کسب و کار خود را در پیاده روهای مقابل مغازه خود پهن می‌کنند و در این راستا عوامل تشخیص مزاحمت منطقه ۸ اقدام به جمع آوری اجناس چندین باب مغازه سد معبر کننده کردند.