اراده پولادین، نمود بارز افراد ناشنوا است
اراده پولادین، نمود بارز افراد ناشنوا است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهریار، یونس فاتح در مراسم “آوای همدلی” که همزمان با روز جهانی ناشنوایان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شده بود، خاطر نشان کرد: بسیاری از موفق ترین افراد هر جامعه‌ای برخواسته از همین طبقه اند و ما به توانایی ایشان ایمان داریم. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهریار، یونس فاتح در مراسم “آوای همدلی” که همزمان با روز جهانی ناشنوایان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شده بود، خاطر نشان کرد: بسیاری از موفق ترین افراد هر جامعه‌ای برخواسته از همین طبقه اند و ما به توانایی ایشان ایمان داریم.

وی افزود: امیدواریم که در سایه تعامل و همراهی مدیران شهری با ناشنوایان، زمینه بهره گیری از توان ایشان بیش از پیش فراهم آید.

فاتح تاکید کرد: ناشنوایان در حوزه‌های مختلف خواسته‌هایی دارند که در دستور کار فرمانداری شهر تبریز است و امیدواریم با همت مسئولین شهری شاهد اتفاقات مثبتی برای این قشر باشیم.

همچنین در این مراسم معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری برنامه هایی متنوع و تخصصی برای تمامی اقشار شهروندان اعم از ناشنوایان خبر داد.

امیر نصیربیگی در حاشیه مراسم “آوای همدلی” که همزمان با روز جهانی ناشنوایان برگزار شده بود، خاطر نشان کرد: یکی از نقاط مورد تاکید سازمان، توجه به اقشار شهروندان است و در برنامه ریزی های صورت گرفته، تلاش داریم ضمن مشارکت دادن بیشتر ایشان، توجه به ظرفیت های فردی و گروهی آنان نیز هست.

وی افزود: بر خود فرض می دانیم قدردان فعالیت سازمان های مردم نهادی باشیم که با همه توان خود در کنار این اقشار ایستاده اند و برای آنها فعالیت می کنند.

نصیربیگی ادامه داد: از همه این تشکل ها دعوت می کنیم همکاری شان را با سازمان استمرار بخشند و خادمان شهر را در این وادی و مسیر همراهی نمایند.

همچنین، محمد پیرمرد معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان نیز در حاشیه این برنامه با اشاره به تمرکز فعایلت های اجتماعی سازمان، بر همه اقشار اجتماعی خاطر نشان کرد: امید است در سایه همکاری های موثر با تشکل های مردم نهاد، تعامل با دستگاه های متولی و نیز استفاده از ظرفیت فعالان این حوزه، برنامه های موثرو ماندگاری را اجرا کنیم.

لازم به ذکر است ویژه برنامه آوای همدلی با محوریت بررسی فرصت ها برای زمینه سازی امکانات و فضاهای مناسب فرهنگی و نیز قدردانی از فعالان و هنرمندان و کارآفرینان این حوزه، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و تشکل های مردم نهاد حوزه ناشنوایان همزمان با روز جهانی ناشنوایان برگزار شد.