تولید و پخش چهار هزار و ۱۷۰ دقیقه برنامه در استودیو شهر تبریز
تولید و پخش چهار هزار و ۱۷۰ دقیقه برنامه در استودیو شهر تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در ۶ ماهه اول سال جاری چهار هزار و ۱۷۰ دقیقه برنامه در استودیو شهر تبریز تولید و از شبکه سهند مرکز صدا و سیمای آذربایجان شرقی پخش شده است. به گزارش شهریار، طی ۶ ماهه اول  سال ۱۴۰۲، چهار هزار و ۱۷۰ دقیقه برنامه در استودیو شهر تولید […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در ۶ ماهه اول سال جاری چهار هزار و ۱۷۰ دقیقه برنامه در استودیو شهر تبریز تولید و از شبکه سهند مرکز صدا و سیمای آذربایجان شرقی پخش شده است.

به گزارش شهریار، طی ۶ ماهه اول  سال ۱۴۰۲، چهار هزار و ۱۷۰ دقیقه برنامه در استودیو شهر تولید و پخش شده است که ۶۰۵ دقیقه از برنامه های پخش شده در خصوص گردشگری با هدف معرفی مناطق گردشگری و تاریخی شهر تبریز،  ۷۱۵ دقیقه مباحث آموزشی و ایمنی  و فرهنگ شهروندی، ۳۵۵ دقیقه در قالب آیتم تلفن و جوابیه، ۳۶۰ دقیقه در خصوص نکات ترافیکی، ۳۵۵ دقیقه آیتم قوانین و مقررات شهرسازی، ۱۴۰ دقیقه مسائل مربوط به فضای سبز و ۷۲۰ دقیقه مرتبط با اخبار شهرداری و شهر تبریز است.

ویژه برنامه “شهریمیز” نیز در ۵ ماه نخست امسال همچون گذشته در قالب گفتگو با مدیران شهری روی آنتن رفت که از اول شهریورماه با تدوین ساز و کار جدید توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و تغییر نام به برنامه “تبریزیم” جهت رفع مشکلات و معضلات عمومی محلات مختلف سطح شهر تبریز در استودیو شهر شهرداری تولید و پخش می شود.

این ویژه برنامه ۲۰ دقیقه‌ای در ۶ ماهه اول سال به مدت ۹۲۰ دقیقه، روزهای یکشنبه تا چهارشنبه به غیر از روزهای تعطیل از صدای مرکز آذربایجان‌شرقی روی آنتن رفت.  

استودیوشهر تبریز ۶ شهریور ۱۳۸۷ فعالیت خود را با تولید برنامه‌های رسانه‌ای در موضوعات شهری و فرهنگی آغاز کرد و در جهت ارتقای خدمت‌رسانی شهری و همچنین در حوزه ارتقاء فرهنگ و آموزش شهروندی سعی دارد نقش پل ارتباطی موثر بین شهروندان و مدیریت شهری ایفا کند.

برنامه‌های استودیوشهر جایگاه مناسبی بین مخاطبان رادیویی تبریز در خصوص پیگیری مطالبات شهری تبریز پیدا کرده است به طوری که در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۷۰۰  مشکل و مطالبه مردمی در خصوص معضلات شهری احصاء شده که از این تعداد ۴۰۰ جوابیه توسط مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز دریافت شده است.