اجرای ده‌ها ویژه برنامه‌ به مناسبت هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۰
اجرای ده‌ها ویژه برنامه‌ به مناسبت هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۰

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مهدی اخ‌الصنایع شهردار این منطقه، جمعی از ایثارگران، خانواده شهدا و مدیران شهری با حضور در مساجد منطقه بار دیگر با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق کردند. شهردار منطقه ۱۰ گفت: هفته […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مهدی اخ‌الصنایع شهردار این منطقه، جمعی از ایثارگران، خانواده شهدا و مدیران شهری با حضور در مساجد منطقه بار دیگر با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق کردند.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت‌ها و رشادت‌های بزرگ مردانی است که حماسه آفریدند و دلاوری‌های آنها در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار ماند و این منطقه در این دوران یک هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری ویژه‌ برنامه «یادیاران» در هفته دفاع مقدس گفت: این ویژه برنامه با هدف تکریم و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و نشر و تعمیق شناخت شهروندان به ویژه نوجوانان از فرهنگ ایثار و شهادت در طول هفته مقدس در مساجد سطح منطقه برگزار شد.

اخ‌الصنایع بیان کرد: در ویژه‌برنامه «یادیاران» ضمن یاد و خاطره شهدای اسلام و تکریم خانواده معزز آنها، از جوانان فعال علمی مسجد تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد.

وی با بیان اینکه میدان جمهوری اسلامی در هفته دفاع مقدس به مدت سه روز (از دوشنبه سوم مهرماه تا چهارشنبه پنج مهرماه) از ساعت ۱۶ تا  ۱۸ میزبان جمع کثیری از شهروندان منطقه بود، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان دیار مهر و ایمان با اجرای برنامه‌های شاد و متنوعی از قبیل اجرای سرود، مداحی، کاروان خودرویی، سخنرانی، برگزاری مسابقات و غرفه پذیرایی و غیره یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

شهردار منطقه ۱۰ افزود: مدیریت شهری منطقه با اجرای مراسم نکوداشت و آیین تجلیل و تقدیر از ایثارگران و رزمندگان شاغل در منطقه و اهدای لوح سپاس، سعی در گرامیداشت این ایام داشته است.

وی با اشاره به فضاسازی محیطی ساختمان ستادی منطقه و نواحی و نصب تمثال مبارک شهدا گفت: همچنین مراسم غبارروبی و عطر افشانی مقبره شهید گمنام با حضور جمعی از ایثارگران، خانواده‌های شهدا و مدیران شهری منطقه در بوستان رضوان برگزار شد.

انتهای پیام/