بهره‌برداری از ۵۰ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۵
بهره‌برداری از ۵۰ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار این منطقه در خصوص افتتاح پروژه های این منطقه اظهار کرد: به لطف خدا و با تلاش همکاران در واحد های مختلف روز شنبه ۲۵ آذرماه ۵۰ پروژه مدیریت شهری در حوزه های عمرانی، خدمات شهری، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار این منطقه در خصوص افتتاح پروژه های این منطقه اظهار کرد: به لطف خدا و با تلاش همکاران در واحد های مختلف روز شنبه ۲۵ آذرماه ۵۰ پروژه مدیریت شهری در حوزه های عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی، اجتماعی، فرهنگی به ارزش حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه طی دو سال اخیر بیش از ۱۳۰ پروژه در محدوده شهرداری منطقه ۵ به بهره برداری رسیده افزود: از تمامی ظرفیت های خود برای بهبود وضعیت شهروندان منطقه امید و زندگی استفاده خواهد کرد و در این راستا چندین پروژه دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: از اقدامات مهم این مدت افزایش جدی عملیات آسفالت ریزی در معابر منطقه است که به بیش از ۸۰ هزار تن رسیده و شهروندان این تغییرات را حس می کنند و این تلاش منجر شده تا منطقه ۵ رتبه اول شهر تهران را کسب کند.

شریفی ادامه داد: باید اجرای عملیات مناسب سازی معابر به مساحت ۲۰ کیلومتر مربع ، ارائه خدمات مستمر به آموزش و پرورش با هدف بهبود محیط آموزشی برای فرزندان عزیزمان، حل مشکلات حصارک و کن، برخورد قاطع با متصرفین اموال عمومی در فضای شهری، افزایش سرانه های مختلف، افتتاح ۴ ایستگاه مترو، احداث بوستان ها و مرمت و ساخت ده ها سرویس بهداشتی، کاهش موضوعات ناشی از اختلالات ترافیکی با انجام ده ها عملیات اصلاح هندسی معابر و کاهش چشمگیر تصادفات بالاخص در بخش جرحی و فوتی، ورود جدی به موضوع فرحزاد که انشالله خبرهای خوبی را به زودی مردم تهرانی می شنوند را به عنوان برخی کارهای فاخر این دوره مدیریت شهری دانست.

شریفی گفت: طی ۸ ماه اخیر بیش از یک میلیون مترمربع مجوز ساخت و ساز در منطقه صادر شده است که نشان از رونق جدی در این صنعت دارد. 

شهردار منطقه ۵ اظهار داشت: بوستان انارستان به مساحت تقریبی یک هکتار از محل هایی است که افتتاح خواهد شد و جزو معدود بوستان های مثمر شهر تهران است که با توجه به فضاهای طراحی شده در آن قطعا موجبات رضایتمندی مردم را به همراه می آورد. 

وی بیان کرد: این بوستان به احترام حضرت زهرا سلام الله علیها و مقام مادران به ویژه مادران شهدا مزین خواهد شد به قدوم مادر سه شهید عزیز شایان فر که فرزندان ایشان در جنگ تحمیلی و در سنین کم به فیض شهادت نائل آمدند و پیشنهاد مرتبط به کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران نیز ارسال شده است.

شهردار منطقه ۵ وعده داد که در دهه مبارک فجر، سری دوم افتتاحیه پروژه های منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/