توسعه همکاری مشترک مدیریت‌شهری و نهادهای دولتی/ تخصیص زمین برای انتقال ساختمان پزشکی قانونی
توسعه همکاری مشترک مدیریت‌شهری و نهادهای دولتی/ تخصیص زمین برای انتقال ساختمان پزشکی قانونی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، هم افزایی و توسعه همکاری مشترک مدیریت شهری و نهادهای دولتی را از مهمترین دستاورد های اجرای طرح جامع “قرارهای خدمت” شهرداری تبریز برشمرد و گفت: در راستای اجرای این طرح، اقدامات بزرگی در سطح مناطق دهگانه انجام شده است. به گزارش شهریار، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، هم افزایی و توسعه همکاری مشترک مدیریت شهری و نهادهای دولتی را از مهمترین دستاورد های اجرای طرح جامع “قرارهای خدمت” شهرداری تبریز برشمرد و گفت: در راستای اجرای این طرح، اقدامات بزرگی در سطح مناطق دهگانه انجام شده است.

به گزارش شهریار، محمد عزتی در جریان برگزاری نخستین قرار خدمت از پنجمین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز بر اهمیت استقبال سایر نهادهای دولتی از طرح و بررسی معضلات بزرگ شهری تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین دستاورد ها، تخصیص زمین برای انتقال ساختمان پزشکی قانونی با هدف کاهش بار ترافیکی سنگین مسیر منتهی به این مرکز است.

وی ادامه داد: بر اساس خروجی تصمیات و اجرای طرح جامع “قرارهای خدمت” شهرداری تبریز و مساعدت مدیریت شهری یک قطعه زمین در خیابان گلکار تبریز به اداره کل پزشکی قانونی تخصیص شد.

عزتی همچنین در این جلسه از تصویب طرح پیشنهادی شهرداری تبریز مبنی بر تملک و احداث دیوار مسیر خیابان ایده لو در کمیسیون ماده پنج خبر داد.

وی اضافه کرد: در دوره های قبلی قرارهای خدمت شهرداری تبریز برای رفع رانش های احتمالی در مسیر خیابان ایده لو مقرر شد طی اجرای عمیلت عمرانی یک دیوار حائل توسط شهرداری منطقه یک احداث شود که با طرح در کمیسیون ماده پنج مورد تصویب قرار گرفت.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در حال رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی هستیم تا بتوانیم با عقد تفاهم نامه ای مشترک مجموعه علوم پزشکی در بالای “قبرستان ملک” که در مجاورت اتوبان پاسداران است، تحویل شهرداری شود.

عزتی تصریح کرد: طرح مطالعاتی توسعه اراضی جنگلکاری شده این مجموعه که در اختیار دانشگاه تبریز است توسط شهرداری تبریز در دست اجراست و با تحقق انعقاد این تفاهم نامه قرار است این مجموعه به یک مرکز تفریحی و گردشگری تبدیل و با احداث پل طبیعت به تفرجگاه عینالی متصل شود.

وی خاطر نشان کرد:  بر اساس مصوبات ادوار قبلی قرار خدمت شهرداری تبریز مبنی بر بدنه سازی دروازه تهران تا کریم‌خان که وجود کاربری‌های تجاری و خدماتی جلوه بصری منطقه یک را مخدوش کرده بود اقداماتی انجام شد و در ضلع غربی آن یک مسیر 24متری برای کاهش ترافیک احداث شده است.

عزتی همچنین گفت: پروژه نیمه کاره مجاور برج تجارت جهانی با کاربری خدماتی حذف و به ساختمان مدیریت بحران تبدیل شد.

او با بیان اینکه پروژه قرارگاه مسکن به شهرداری منطقه یک منطقه ابلاغ شده است اعلام کرد: ارزش افزوده پروژه قرارگاه مسکن برای تملک باغات شمالی وادی رحمت هزینه می شود.

عزتی افزود: تملک باغات شمالی وادی رحمت و ساماندهی آن منجر به زیباسازی ورودی غربی شهر می شود.