لزوم اجرای کامل قوانین و آیین نامه‌های مرتبط با ساخت‌وساز
لزوم اجرای کامل قوانین و آیین نامه‌های مرتبط با ساخت‌وساز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت توجه بر اجرای صحیح قوانین و مقررات گفت: هیچ استثنائی برای کنار گذاشتن آیین نامه ها وجود ندارد و تمامی آیین نامه ها باید به طور کامل اجرا شوند. به گزارش شهریار، محمد عزتی در نشست مشترک شورای معاونین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت توجه بر اجرای صحیح قوانین و مقررات گفت: هیچ استثنائی برای کنار گذاشتن آیین نامه ها وجود ندارد و تمامی آیین نامه ها باید به طور کامل اجرا شوند.

به گزارش شهریار، محمد عزتی در نشست مشترک شورای معاونین شهرسازی، سازمان آتش نشانی و واحد کنترل فنی نظام مهندسی با اشاره به ضرورت هم افزایی و توجه به مباحث ایمنی ساختمان میان مجموعه های ذیربط گفت: در گذشته شاهد برخی بروکراسی های زائد و ناهماهنگ در صدور گواهی های ساختمانی میان دستگاه متولی از جمله شهرداری، نظام مهندسی، آتش‌نشانی و… بودیم که خوشبختانه با اصلاح این رویه، اکنون شاهد ثمره آن در پروسه های مختلف به ویژه در کاهش زمان صدور گواهی های ایمنی هستیم.

وی افزود: این کاهش بروکراسی های اداری نباید به کیفیت و روند اجرای قوانین و مقررات لطمه ای وارد کند و اجرای صحیح قوانین و مقررات به عنوان خط قرمز مدیریت شهری به ویژه در مسائل مرتبط با حوزه ایمنی ساختمان است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز خاطرنشان کرد: کلیه قوانین و آیین نامه ها ماهیت اجرایی داشته و هیچ استثنائی برای کنار گذاشتن آن ها وجود ندارد.

در ادامه این نشست معاونین شهرسازی و معماری مناطق دهگانه به همراه نمایندگان سازمان نظام مهندسی و کارشناسان آتش ‌نشانی ضمن طرح چالش ها و مسائل حوزه ایمنی ساختمان، به گفتگو و هم افزایی و رائه راهکارهای لازم پرداختند.

نشست مشترک شورای معاونان شهرسازی و معماری، سازمان آتش نشانی و واحد کنترل فنی نظام مهندسی شهرداری تبریز با حضور معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی، معاونین شهرسازی مناطق دهگانه، نمایندگان سازمان نظام مهندسی استان و مدیران و کارشناسان ستادی حوزه شهرسازی و آتش‌نشانی با محوریت بررسی چالش های حوزه ایمنی و آتش‌نشانی به میزبانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز برگزار شد.