توسعه زیرساخت‌ ورزشی با پروژه مجموعه ورزشی شهرک شهید بهشتی
توسعه زیرساخت‌ ورزشی با پروژه مجموعه ورزشی شهرک شهید بهشتی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از توسعه زیرساخت‌های ورزشی با توجه به مرمت، بازسازی و گسترش پروژه مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرک شهید دکتر بهشتی در این منطقه خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با اشاره به پروژه بازسازی مجموعه فرهنگی ورزشی شهرک شهید دکتر بهشتی اظهار کرد: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از توسعه زیرساخت‌های ورزشی با توجه به مرمت، بازسازی و گسترش پروژه مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرک شهید دکتر بهشتی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با اشاره به پروژه بازسازی مجموعه فرهنگی ورزشی شهرک شهید دکتر بهشتی اظهار کرد: پروژه احیای این مجموعه فرهنگی ورزشی با هدف اجرای چمن مصنوعی زمین فوتبال، بتن‌کشی و ترمیم سکوهای بتنی جایگاه تماشاگران آغاز شده است که تاکنون شاهد پیشرفت ۲۰ درصدی این پروژه هستیم.

وی با بیان اینکه این پروژه در مساحتی به متراژ هفت هزار و ۵۶۰ مترمربع در حال احداث است، افزود: در حال حاضر این پروژه در مرحله خاکبرداری، تسطیح و اجرای حفاری زهکشی است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه با بیان اینکه این پروژه با اعتباری افزون ۱۱۰ میلیارد ریال در حال اجراست، تصریح کرد: توسعه زیرساخت های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی در کلان‌شهر یکی از اولویت های مدیریت شهری است.