ارائه خدمات درمانی رایگان به نیت حاج قاسم در منطقه ۱۵
ارائه خدمات درمانی رایگان به نیت حاج قاسم در منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ گفت: همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و میلاد حضرت زهرا (ع) با مشارکت تیم جهادی احیاءالقلوب و به نیت حاج قاسم به منظور ارتقای سطح سلامت عمومی شهروندان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ گفت: همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و میلاد حضرت زهرا (ع) با مشارکت تیم جهادی احیاءالقلوب و به نیت حاج قاسم به منظور ارتقای سطح سلامت عمومی شهروندان خدمات درمانی رایگان در باب الرضای تهران ارائه شد.

وی در ادامه به تشریح این خدمات درمانی پرداخت و افزود:  دندانپزشکی، پزشک عمومی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، روانشناسی، طب سوزنی، طب سنتی، فیزیوتراپی، تغذیه، تست قند خون، تست فشار خون و… از جمله خدمات درمانی بود که به صورت رایگان در این برنامه توسط پزشکان و کارشناسان متخصص انجام شد.

شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی خط مقدم انسان دوستی و کمک به مردم بود، اظهار امیدواری کرد با اجرای این چنین برنامه هایی بتوانیم بخشی از مشکلات درمانی و بهداشتی خانواده های کم برخوردار را حل کنیم.
 
حمایت از اقشار کم‌برخوردار و ارتقای سطح سلامت شهروندان

مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز گفت: این برنامه با مشارکت گروه جهادی احیاءالقلوب و خیرین سازمان اتکا در مدرسه دخترانه شیخ بهائی محله کیانشهر جنوبی در ۲ روز متوالی برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از میز خدمت پزشکی افزود: بیش از هزار و ۶۷۰ شهروند از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهرمند شدند.

همچنین؛ محمد شیری شهردار منطقه۱۵ به همراه مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، مهدی عبدالحسینی شهردار ناحیه ۳ و خیرین ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به شهروندان، با اهدای گل و لوح به پزشکان و کارشناسان خداقوت گفت و از آنها تقدیر کردند.

انتهای پیام/