توزیع ۷۲۸ تن آسفالت در سطح غرب و شمال‌غرب تبریز طی هفته گذشته
توزیع ۷۲۸ تن آسفالت در سطح غرب و شمال‌غرب تبریز طی هفته گذشته

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع ۷۲۸ تن آسفالت در سطح پهنه غرب و شمال‌غرب این کلان‌شهر طی هفته گذشته خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جانفشان با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای مناسب‌سازی محیط و بهسازی معابر و شریان‌های اصلی و فرعی، توزیع آسفالت طبق برنامه‌ریزی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع ۷۲۸ تن آسفالت در سطح پهنه غرب و شمال‌غرب این کلان‌شهر طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جانفشان با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای مناسب‌سازی محیط و بهسازی معابر و شریان‌های اصلی و فرعی، توزیع آسفالت طبق برنامه‌ریزی هفتگی و بر اساس اولویت بندی در دستور کار شهرداری منطقه ۶ تبریز قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا به منظور یکدست کردن شریان های اصلی و فرعی تحت پوشش حوزه این منطقه و ایمنی در تردد وسایل نقلیه، شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته بیش از ۷۲۸ تن آسفالت توزیع کرده است.

جانفشان در خصوص جزئیات آسفالت ریزی انجام یافته در طی مدت مذکور گفت: توزیع آسفالت در سطح منطقه از جمله قراملک (بن بست شریعتی، کوچه وفایی و کوچه مهربان)، آناخاتون (الواریها)، خطیب (کوی آریا و شهید برقی) و شهرک امام خمینی (ره) (محوطه بلوک ۱۲۹، بلوک ۱۶۴ و بلوک ۴) توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز انجام پذیرفته است.