توزیع ۵۴۱ تن آسفالت طی هفته گذشته در منطقه ۶ تبریز
توزیع ۵۴۱ تن آسفالت طی هفته گذشته در منطقه ۶ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع ۵۴۱ تن آسفالت در سطح معابر غرب و شمالغرب این کلان‌شهر طی هفته گذشته خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان اینکه شهرداری منطقه ۶ تبریز طبق روال برنامه های هفتگی، در حال انجام عملیات آسفالت‌ریزی در سطح معابر اصلی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع ۵۴۱ تن آسفالت در سطح معابر غرب و شمالغرب این کلان‌شهر طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان اینکه شهرداری منطقه ۶ تبریز طبق روال برنامه های هفتگی، در حال انجام عملیات آسفالت‌ریزی در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه است، اظهار کرد: توزیع آسفالت با هدف ارتقای حقوق شهروندی و تامین امینت شهروندان به هنگام تردد از معابر شهری، آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری معابر و محلات به صورت منظم و دقیق بر اساس اولویت و نیازسنجی در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی بر ضرورت تسریع در عملیات توزیع آسفالت در معابر سطح منطقه با توجه به شرایط جوی تاکید کرد و افزود: در هفته گذشته بیش از ۵۴۱ تن آسفالت در سطح معابر حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۶ تبریز توزیع شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اظهار کرد: این میزان از توزیع آسفالت در مسیرهای شنب غازان کوی شهداء و جنب مسجد رضوی و ۸ متری سبلان، راه آهن کوی قدس، آناخاتون کوی الواریها، جاده سنتو، قراملک، خیابان دامپزشکی، محوطه مدرسه بعثت و اوتیسم توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه و کارگاه امانی توزیع شده است.

جان‌فشان نوبری در ادامه تاکید کرد: عملیات آسفالت ریزی با هدف توزیع امکانات و رفع مشکلات آسفالت معابر با توجه به بررسی‌های میدانی برحسب نیازسنجی و اولویت‌بندی‌ها در سایر محلات سطح حوزه تداوم دارد.