توزیع ۴۲۵ تنی آسفالت در معابر سطح منطقه ۹ تبریز
توزیع ۴۲۵ تنی آسفالت در معابر سطح منطقه ۹ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: با تلاش اکیپ های آسفالت ریزی منطقه، نوار حفاری خیابان ۳۵ متری و تقاطع مشهوری لکه گیری و آسفالت شد. به گزارش شهریار، هادی بدری حامد با اعلام این خبر اظهار کرد: در ادامه اجرای نهضت آسفالت ریزی در سطح منطقه و مرمت آسفالت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: با تلاش اکیپ های آسفالت ریزی منطقه، نوار حفاری خیابان ۳۵ متری و تقاطع مشهوری لکه گیری و آسفالت شد.

به گزارش شهریار، هادی بدری حامد با اعلام این خبر اظهار کرد: در ادامه اجرای نهضت آسفالت ریزی در سطح منطقه و مرمت آسفالت معابر، عملیات آسفالت و لکه گیری، هفته گذشته نیز تداوم داشته و در این راستا، ۴۲۵ تن آسفالت در معابراصلی شهرک خاوران توزیع شده است.

شهردارمنطقه زیرسازی و لکه گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح منطقه را یکی از عمده فعالیت هایی برشمرد که بصورت روزانه در کنار سایر فعالیت ها و خدمت رسانی های این شهرداری اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، با تلاش اکیپ های آسفالت ریزی منطقه، نوار حفاری خیابان ۳۵ متری و تقاطع مشهوری لکه گیری و آسفالت شد که این امر باعث تسهیل در تردد شهروندان و کاهش مخاطرات ترافیکی خواهد بود.

بدری حامد با بیان اینکه فعالیت شرکت های خدمات رسان در سطح حوزه و عدم هماهنگی میان دستگاه ها و سازمانهای خدمات رسان با شهرداری باعث شده که هزینه های تحمیلی به شهرداری در زمینه آسفالت معابر افزایش یابد.