ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی یکی از نواحی منطقه ۶
ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی یکی از نواحی منطقه ۶

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: این اقدام که از چند ماه پیش در سطح نواحی این منطقه آغاز شده با هدف ارتقاء کیفیت فعالیت های فرهنگی و اثربخشی آن در دستور کار قرار گرفته است. بصیری ادامه داد: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: این اقدام که از چند ماه پیش در سطح نواحی این منطقه آغاز شده با هدف ارتقاء کیفیت فعالیت های فرهنگی و اثربخشی آن در دستور کار قرار گرفته است.

بصیری ادامه داد: اطلاع از میزان مطلوبیت و کیفیت فعالیت‌ها، به منظور بهبود کیفیت فعالیت ها از موضوعات مهمی است که به صورت مستمر باید مورد بررسی قرار گیرد، امیدواریم این اقدام ابزاری مهم برای تحقق اهداف و ارتقای خدمات فرهنگی در نواحی و محلات قلب پایتخت باشد.

وی در تشریح فرآیندهای ارزیابی خاطر نشان کرد: الگوی بررسی وضعیت اثر بخشی فعالیت های فرهنگی در قالب ۲۲ مقوله، کد مفهومی و چک لیست ارزیابی طراحی و تدوین شد و فرآیند ارزیابی آغاز شد که در نهایت با تشکیل جلسات با نواحی شش گانه، نتایج و یافته ها براساس گزارش عملکرد هر حوزه بررسی خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با تاکید بر اینکه رسالت مدیران هر سازمانی استفاده موثر از منابع و امکانات برای ارائه خدمات با کیفیت است گفت: دومین جلسه از سلسله نشست های ارزیابی عملکرد نواحی شش گانه با ارزیابی فعالیت های فرهنگی ناحیه ۶، در منطقه نیز پایان یافت که پس از جمع بندی نهایی، نتایج طی مکاتبه ای به حوزه مربوطه ارسال خواهد شد.

براساس این گزارش تا کنون بررسی و ارزیابی فعالیت های فرهنگی نواحی ۲ و ۶ به طور کامل به پایان رسیده و چهار ناحیه دیگر نیز به ترتیب اولویت مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.  

انتهای پیام/