توزیع یک هزار و ۷۲ تن آسفالت در معابر غرب و شمالغرب تبریز
توزیع یک هزار و ۷۲ تن آسفالت در معابر غرب و شمالغرب تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع یک هزار و ۷۲ تن آسفالت در سطح معابر غرب و شمالغرب این کلان‌شهر طی هفته گذشته خبر داد. به گزارش شهریار، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز مطابق برنامه های هفتگی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع یک هزار و ۷۲ تن آسفالت در سطح معابر غرب و شمالغرب این کلان‌شهر طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش شهریار، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز مطابق برنامه های هفتگی و رسالت عمرانی خود اقدام به ارائه خدمات محله‌ای و انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف غرب و شمال‌غرب شهر کرده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته بیش از یک هزار و ۷۲ تن آسفالت در سطح معابر حوزه استحفاظی توزیع شده است، افزود: توزیع آسفالت با هدف ارتقای حقوق شهروندی و تامین امینت شهروندان به هنگام تردد از معابر شهری، آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری معابر و محلات به صورت منظم و دقیق بر اساس اولویت و نیازسنجی در دستور کار قرار دارد و توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه و کارگاه امانی عملیاتی می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۵۱ تن آسفالت در مسیرهای خیابان راه آهن (پشت هتل دریا)، خیابان اشکان، قراملک جنب فرهنگسرای حضرت رقیه (س)، قراملک محوطه آرامستان، شهید بهشتی محوطه مدرسه ترکمانی و شهرک امام خمینی (ره) توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه توزیع شده است.


وی همچنین ادامه داد: ۲۱ تن آسفالت نیز توسط کارگاه امانی در شهرک امام خمینی (ره)، شنب غازان و قراملک توزیع شده است.


انیسه در ادامه تاکید کرد: عملیات آسفالت ریزی با هدف توزیع امکانات و رفع مشکلات آسفالت معابر با توجه به بررسی‌های میدانی برحسب نیازسنجی و اولویت‌بندی‌ها در سایر محلات سطح حوزه تداوم خواهد داشت.