ضرورت انسجام دستگاه‌ها برای مدیریت برف‌روبی در تهران
ضرورت انسجام دستگاه‌ها برای مدیریت برف‌روبی در تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی پیرهادی امروز _ سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در یکصدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن قدردانی از حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: این حضور باشکوه باعث شد دشمنان ناامید شوند؛ بی‌شک با همدلی می‌توانیم چشم طمع دشمنان را کور کنیم. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی پیرهادی امروز _ سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن_ در یکصدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن قدردانی از حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: این حضور باشکوه باعث شد دشمنان ناامید شوند؛ بی‌شک با همدلی می‌توانیم چشم طمع دشمنان را کور کنیم.

وی با بیان اینکه پایتخت در روزهای قبل در زمینه برف‌روبی مشکلاتی داشت که در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران بررسی شد، افزود: کلان‌شهر تهران ۷۳۰ کیلومتر مربع وسعت، حدود ۶۰ بزرگراه و ۳۳ هزار معبر اصلی و فرعی دارد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در پایتخت اختلاف سطح زمین بسیاری وجود دارد و شرایط کوهپایه‌ای تهران سبب شده است تا مناطق جنوبی و شمالی تفاوت دمای زیادی در فصل‌های گوناگون داشته باشند و در بعضی نقاط شیب تندی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: پنجشنبه هفته گذشته برف زیادی بارید و یکی از دلایل بروز مشکلات آن روز این بود که مجموعه‌ها، دستگاه‌ها و امکانات با یکدیگر منسجم نشدند اما روز یکشنبه هفته جاری همکاری بیشتری با یکدیگر داشتند و همراهی کامل‌تر بود و شهروندان از سفرهای غیرضروری خود کاستند.