توجه به هویت تاریخی غرب تبریز در طراحی مبلمان شهری
توجه به هویت تاریخی غرب تبریز در طراحی مبلمان شهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: توجه به هویت تاریخی‌فرهنگی غرب و شمال‌غرب تبریز از برنامه های شهرداری این منطقه در حوزه طراحی مبلمان شهری است. به گزارش شهریار، احمد انیسه با اشاره به تدوام اجرای عملیات سنگ‌فرش پیاده‌رو تقاطع غیر همسطح خطیب به طرف میدان جهاد اظهار کرد: طراحی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: توجه به هویت تاریخی‌فرهنگی غرب و شمال‌غرب تبریز از برنامه های شهرداری این منطقه در حوزه طراحی مبلمان شهری است.

به گزارش شهریار، احمد انیسه با اشاره به تدوام اجرای عملیات سنگ‌فرش پیاده‌رو تقاطع غیر همسطح خطیب به طرف میدان جهاد اظهار کرد: طراحی و نمونه‌سازی مبلمان ویژه جهت نصب در مسیر پیاده رو خیابان ۲۲ بهمن تبریز آماده و در برخی از مناطق نصب شده است.

وی با بیان اینکه در این مسیر، نیمکت های جدید متناسب با فضای تاریخی طراحی شده است، افزود: مبنای خلق مبلمان شهری در پیاده‌رو مسیر خیابان ۲۲ بهمن بر اساس داشته‌های تاریخی و فرهنگی شهر تبریز صورت گرفته است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه عملیات سنگ‌فرش پیاده رو چهار راه خطیب به طرف میدان جهاد به صورت شبانه روزی اجرا می‌شود، تصریح کرد: در راستای بهسازی معابر و سهولت تردد شهروندان،  عملیات کف پوش، سنگ فرش پیاده راه ها و مبلمان شهری در سطح منطقه در حال  اجراست.

وی در ادامه زمان اتمام این پروژه تا پایان شهریورماه سال جاری اعلام کرد و افزود: از شکیبایی مردم جهت تحمل زمان اجرای این پروژه، تقدیر و قدردانی می‌کنم.