خبرهای خوش از محدوده ۱۰۰ هکتاری پرتمان به گوش می‌رسد
خبرهای خوش از محدوده ۱۰۰ هکتاری پرتمان به گوش می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به محدوده پرتمان در منطقه هشت شهرداری اصفهان اظهار کرد: محدوده ۱۰۰ هکتاری پرتمان از جنوب به بزرگراه ردانی‌پور، از شمال به خیابان رزمندگان، از غرب به خیابان امام خمینی (ره) و از شرق به خیابان رباط متصل می‌شود. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به محدوده پرتمان در منطقه هشت شهرداری اصفهان اظهار کرد: محدوده ۱۰۰ هکتاری پرتمان از جنوب به بزرگراه ردانی‌پور، از شمال به خیابان رزمندگان، از غرب به خیابان امام خمینی (ره) و از شرق به خیابان رباط متصل می‌شود.

وی افزود: با تصویب طرح پیشنهادی شهرداری اصفهان و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر اصفهان، طبق کمیسیون ماده ۵، محدوده ۱۰۰ هکتاری پرتمان تعیین تکلیف شد و برابر طرح‌های تصویب شده این کمیسیون پروژه‌هایی را در دستور کار منطقه به‌منظور ترغیب به ساخت و ساز مالکان این محدوده و رونق بخشی این محدوده در نظر گرفته است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات آزادسازی محدوده پرتمان تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت داشته و از سال‌های گذشته تاکنون بیش از ۳۹۰ میلیارد تومان هزینه برای شهرداری در بر داشته است.

باقری با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام در محله پرتمان خاطرنشان کرد: با تخصیص ۲۷ هکتار از اراضی پرتمان به فضای سبز شهری، می‌توان این محدوده را نیز به‌عنوان یکی دیگر از ریه‌های شهر اصفهان تعبیر کرد.

وی ادامه داد: با پیش‌بینی احداث خیابانی به عرض ۶۰ متر در امتداد خیابان آیت‌الله صادقی می‌توان بار ترافیکی خیابان‌های رباط و امام خمینی را دست‌خوش تغییر کرد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه خیابان‌هایی به عرض ۳۶ و ۴۵ متری فضای سبز ۲۷ هکتاری را محصور کرده است، گفت: خیابان شیرانی به طول هزار و ۷۵۰ متر از میان این محدوده عبور می‌کند و مدل اولیه شهرنشینی این محدوده شکل می‌گیرد.

باقری با اشاره به اقدامات منطقه هشت در محدوده پرتمان تصریح کرد: فضای سبز ۳ هزار و ۱۰۰ متر مربعی به نام شهید شیرانی احداث شده و مابقی فضای سبز مشروط به آزادسازی سایر املاک خواهد بود.

وی با اشاره به احداث زمین ورزشی با هزینه ۲۵ میلیارد ریالی خاطر نشان کرد: زمینی در ضلع غربی بوستان شهید شیرانی به مساحت هزار و ۴۵ مترمربع با کاربری ورزشی در دستور کار شهرداری منطقه هشت قرار گرفت که عملیات اجرایی آن تا پایان سال جاری انجام و در اختیار شهروندان محدوده پرتمان قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه آینده‌ای درخشان برای محدوده پرتمان پیش‌بینی می‌شود و شاهد جذابیت و رشد مضاعف در این محدوده خواهیم بود، افزود: از مالکان ارجمند خواهشمندم با مراجعه به شهرداری منطقه هشت موقعیت ملک مورد نظر خود را مشخص و تعیین تکلیف کنند.