تولدی دوباره در مددسرای امید
تولدی دوباره در مددسرای امید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ با اشاره به آمادگی مددسرای امید در راستای بهره‌مندی اقشار آسیب دیده اجتماعی از خدمات حمایتی رایگان گفت: با هدف بالا بردن سطح امنیت شهروندان و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی، اقشار آسیب دیده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ با اشاره به آمادگی مددسرای امید در راستای بهره‌مندی اقشار آسیب دیده اجتماعی از خدمات حمایتی رایگان گفت: با هدف بالا بردن سطح امنیت شهروندان و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی، اقشار آسیب دیده اجتماعی از خدمات حمایتی رایگان مانند اسکان، اشتغال، غذای گرم، استحمام، پیرایش، خدمات پزشکی_درمانی در مددسرای امید بهره مند می شوند.

وی همچنین از ارائه خدمات مشاوره فردی و گروهی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط مشاوران مددسرای امید در راستای بهبود کیفیت زندگی اقشار آسیب‌ دیده اجتماعی و ارتقاء سطح آگاهی، بهداشت و سلامت مددجویان خبر داد.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: کارگاه های چرم‌دوزی و سراجی نیز جهت ساماندهی و اشتغال این افراد در محوطه مددسرا وجود دارد که تولید انواع کیف و کوله‌پشتی در آنجا توسط مددجویان انجام می‌شود.

مرتضوی یاد آور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با افراد بی خانمان، نسبت به معرفی آنها به صورت تماس تلفنی با شماره ۱۳۷ و هم مراجعه حضوری به مددسرای امید اقدام کنند تا این افراد از امکانات رفاهی و حمایتی بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است مددسرای امید با مساحتی حدود ۵۰۰ مترمربع و ظرفیت ۱۵۰ نفر، واقع در بزرگراه فتح به صورت شبانه‌روزی میزبان افراد بی سرپناه، کارتن خواب و بی‌خانمان است.

انتهای پیام/