تقدیر و تشکر مدیریت شهری منطقه ۵ از رشادت ها و ایثارگری آتش‌نشانان منطقه
تقدیر و تشکر مدیریت شهری منطقه ۵ از رشادت ها و ایثارگری آتش‌نشانان منطقه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار این منطقه ضمن قدردانی و گرامیداشت مقام معنوی آتش‌نشانان گفت: توجه به ایمنی شهر و شهروندان و روحیه ایثارگری آتش‌نشانان غیور ستودنی است و مدیریت شهری برای هرگونه اقدام مشترک در راستای ایمنی و رفاه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار این منطقه ضمن قدردانی و گرامیداشت مقام معنوی آتش‌نشانان گفت: توجه به ایمنی شهر و شهروندان و روحیه ایثارگری آتش‌نشانان غیور ستودنی است و مدیریت شهری برای هرگونه اقدام مشترک در راستای ایمنی و رفاه حال شهروندان اعلام آمادگی می کند.

بر اساس این گزارش، فرمانده آتش‌نشانی منطقه نیز ضمن اولویت بندی مخاطرات سطح منطقه، از اقدامات انجام شده نسبت به دفع حریق و مخاطرات دیگر از ابتدای سال تا کنون گزارشی را ارائه کرده و امکان اقدامات مشترک در این زمینه مطرح شد. 

در خاتمه نشست شهردار منطقه با اعطای لوح تقدیر و اهدای گل به فرماندهان و هیئت رئیسه آتش نشانی منطقه از مقام شامخ و فداکاری های آتش‌نشانان تقدیر و تشکر کرد.

لازم بذکر است ،همزمان با حضور مدیریت شهری منطقه ۵ در ستاد فرماندهی آتش نشانی منطقه، برخی از کودکان مهد کودک های سطح منطقه نیز برای قدردانی و گرامیداشت این روز حضور داشتند و شهردار منطقه با اهدای گل با ایشان دیدار کرد.

انتهای پیام/