افزایش ۳۰۰ درصدی بودجه شهرداری مبارکه در سال آینده
افزایش ۳۰۰ درصدی بودجه شهرداری مبارکه در سال آینده

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدامین موسوی‌مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری مبارکه با حدود پنج هزار میلیارد ریال از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر ارائه شد. وی با قدردانی از تلاش‌های شهردار و مدیران و کارشناسان مالی، برنامه و بودجه شهرداری مبارکه در تنظیم لایحه بودجه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدامین موسوی‌مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری مبارکه با حدود پنج هزار میلیارد ریال از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر ارائه شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های شهردار و مدیران و کارشناسان مالی، برنامه و بودجه شهرداری مبارکه در تنظیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ این شهرداری افزود: این بودجه بر اساس دستورالعمل ابلاغی و بخشنامه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور، پس از بررسی پیشنهادات سازمان‌ها و برگزاری جلسات مختلف با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی شهروندان، تهیه و تدوین شده است.

عضو شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه بودجه شهرداری هنوز تصویب نهایی نشده است، ادامه داد: کلیات بودجه شامل بودجه شهرداری و سازمان‌های وابسته، شهرداری مرکزی، جاری شهرداری، جبران خدمات کارکنان، بودجه‌های عمرانی، سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز، بازآفرینی فضاهای شهری با درصدی نسبت به کل در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: عدالت‌محوری در تمام فعالیت‌ها و توزیع عادلانه خدمات شهری، افزایش اختیارات سازمان‌های تابعه شهرداری بر اساس سیاست محله‌محوری، افزایش درآمدهای پایدار، بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی همچنین اولویت‌دهی به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین راهبردهای اساسی در تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ به‌شمار می‌رود.