استفاده از فناوری‌های روز در فضای سبز شهری اصفهان
استفاده از فناوری‌های روز در فضای سبز شهری اصفهان

استفاده از فناوری‌های روز در فضای سبز شهری اصفهان به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ضمن شرکت در نخستین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری (فن‌نما) با ارائه نیازمندی‌های خود در میز ایران‌ساخت، از شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت می‌کند به منظور بومی‌سازی […]

استفاده از فناوری‌های روز در فضای سبز شهری اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ضمن شرکت در نخستین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری (فن‌نما) با ارائه نیازمندی‌های خود در میز ایران‌ساخت، از شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت می‌کند به منظور بومی‌سازی این نیازمندی‌ها اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه‌های توموگرافی، کنده‌تراش و خزان‌روب برقی از جمله ادواتی است که می‌تواند با بهبود ارائه کیفیت خدمات در عملیات نگهداری فضای سبز شهر اصفهان استفاده شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه دستگاه توموگرافی پوسیدگی داخل تنه درخت را نشان می‌دهد و خطرآفرینی درختان را مشخص می‌کند، تصریح کرد: با کنده‌تراش می‌توان کُنده درختان قطع شده را بدون نیاز به تخریب محوطه اطراف درخت تخریب کرد.

وی خاطر نشان کرد: خزان‌روب برقی نیز جایگزین بسیار مناسبی برای خزان‌روب‌های بنزینی است و آلودگی صوتی و زیست‌محیطی بسیار کمتری دارد.