تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ در موعد مقرر به اطلاع شهروندان می‌رسد
تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ در موعد مقرر به اطلاع شهروندان می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ در موعد مقرر به اطلاع شهروندان می‌رسد. به گزارش شهریار به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، علی نوای باغبان صبح روز یکشنبه در نطق پیش از دستور یکصد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ در موعد مقرر به اطلاع شهروندان می‌رسد.

به گزارش شهریار به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، علی نوای باغبان صبح روز یکشنبه در نطق پیش از دستور یکصد و پانزدهمین جلسه علنی اظهار کرد: تاکنون هفت جلسه در خصوص تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ در صحن علنی شورا برگزار شده، به نظر می رسد باقی مانده این موضوع نیز جمع بندی شده و  نهایی خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: ویرایش، اصلاحات و چاپ تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ هم طی روزهای آتی بعد از اینکه نهایی شد به منظور تایید به هئیت تطبیق ارسال خواهد شد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز در موعد مقرر به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی افزود: لازم است شهرداری بودجه اسمی کارکنان را به شورای اسلامی  شهر همانطور که در پیوست اعلام می شود، ارائه دهد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخشی هم اذعان کرد: امسال هیئت ارزیابی نخواهیم داشت و تنها هیئت کارشناسان رسمی دادگستری است که هر جا نیاز باشد ورود می کنند،  شهردار تبریز نیز گفتند که امسال هیئت ارزیابی نخواهیم داشت، در برخی از مواد تعرفه هیئت ارزیابی نوشته شده است، که باید به هیئت کارشناسی تغییر کند.

نوای باغبان در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: بخشی از مفاد تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ را که تایید نشده را هم بررسی کرده و تصویب خواهیم کرد.