تدوین نظام‌نامه آموزشی برای توانمندسازی کارکنان شهرداری اصفهان
تدوین نظام‌نامه آموزشی برای توانمندسازی کارکنان شهرداری اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدمصطفی اعتصامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تدوین و ابلاغ نظام‌نامه آموزشی کارکنان شهرداری اصفهان با ۱۳ دستورالعمل اظهار کرد: این نظام‌نامه به‌منظور ساماندهی برنامه‌های آموزشی، توانمندسازی کارکنان و ارزیابی فعالیت‌های آموزشی در شهرداری اصفهان، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته تدوین شده است. وی با اشاره به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدمصطفی اعتصامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تدوین و ابلاغ نظام‌نامه آموزشی کارکنان شهرداری اصفهان با ۱۳ دستورالعمل اظهار کرد: این نظام‌نامه به‌منظور ساماندهی برنامه‌های آموزشی، توانمندسازی کارکنان و ارزیابی فعالیت‌های آموزشی در شهرداری اصفهان، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته تدوین شده است.

وی با اشاره به اهداف تدوین این نظام‌نامه افزود: از اهداف تدوین این نظام‌نامه آموزشی می‌توان به تعیین چارچوب‌ها و دستورالعمل‌ها در راستای مدیریت جامع و هماهنگ آموزش در مجموعه شهرداری، تعیین سیاست آموزشی، تعیین مسئولیت‌ها و حدود اختیارات در حوزه آموزش اشاره کرد.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان تصریح کرد: این نظام‌نامه برقرارکننده ارتباط بین نظام آموزش کارکنان با سایر نظام‌های پرسنلی نظیر جذب، نگهداشت، حقوق و ارزشیابی کارکنان، ایجاد سازوکار انگیزشی برای ترغیب کارکنان به آموزش و تعریف و شناسایی فرایندهای آموزش است.

اعتصامی خاطرنشان کرد: در شهرداری اصفهان، آموزش کارکنان امری اجتناب‌ناپذیر و فرایندی مداوم و همیشگی است که برای آن‌ها در هر سطحی از سطوح سازمانی ازجمله کارمندی، کارشناسی و مدیریتی برنامه یادگیری و کسب دانش و مهارت‌های جدید پیش‌بینی و برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت آموزش کارکنان شهرداری و نظارت بر فرایند آموزش در سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته شهرداری اصفهان برعهده اداره آموزش شهرداری اصفهان است، گفت: این اداره مدیریت، برنامه‌ریزی، اجرا، ارزیابی فعالیت‌های آموزشی و نیز حصول اطمینان از استقرار و اثربخشی نظام آموزش را بر دوش دارد.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در همین راستا این اداره برای سال ۱۴۰۲ نگارش و تدوین نظام‌نامه جامع آموزش متناسب با نیاز کارکنان در حوزه آموزش بدو، ضمن و پس از خدمت را در دستور کار خود قرار داد که به همت کارکنان این اداره انجام و نظام‌نامه شامل ۱۳ دستورالعمل توسط معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی ابلاغ شد.