تدوام اجرای پروژه ساماندهی آسفالت‌ریزی در جاده صنعت
تدوام اجرای پروژه ساماندهی آسفالت‌ریزی در جاده صنعت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرا و تداوم دوباره پروژه ساماندهی آسفالت‌ریزی در جاده پرتردد صنعت خبر داد. به‌ گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی،رفاه و آسایش عمومی،  پروژه‌های مهمی در دستور کار شهرداری منطقه ۷ قرار گرفته است که از جمله این پروژه‌ها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز از اجرا و تداوم دوباره پروژه ساماندهی آسفالت‌ریزی در جاده پرتردد صنعت خبر داد.

به‌ گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی،رفاه و آسایش عمومی،  پروژه‌های مهمی در دستور کار شهرداری منطقه ۷ قرار گرفته است که از جمله این پروژه‌ها شروع مجدد آسفالت‌ریزی در جاده صنعت  است. 

وی با تاکید بر اینکه آسفالت‌ریزی معابر یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است، گفت: البته این موضوع یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری نیز می‌باشد، از این‌رو با توجه به اهمیت جاده صنعت،  آسفالت‌ریزی این منطقه از نو شروع شده است. 

شهردار منطقه ۷ تبریز متذکر شد: همه وظایف ما با خدمت رسانی به مردم گره خورده است؛ در آسفالت‌ریزی معابر نیز هدف ایجاد رفاه مردم است. 

وی یادآور شد: البته این پروژه آسفالت‌ریزی با اعتبارات مشخص شده و تعیین پیمانکار در سریع‌ترین زمان عملیات زیرساختی و روسازی خود را شروع کرده بود و در حال حاضر نیز همین روال البته با سرعت دو چندان ادامه خواهد یافت. 

آدی‌بیگ خاطرنشان کرد: حجم کاری در این مسیر وسیع است و پیشاپیش از صبر و شکیبایی اهالی منطقه تشکر می‌کنم. 

گفتنی است پروژه ساماندهی آسفالت‌ریزی از جمله پروژه‌های مورد اهمیت است که مجموع محور مسیر در جاده صنعت حدود ۳۶ هزار مترمربع و عرض باند ۹ متر است و اعتبار پروژه ۱۳۰ میلیارد ریال است که در حال حاضر نیز با سرعت بیش تر در حال اجراست.