برگزاری نشست بررسی و هم‌افزایی فناوری و ایده‌های نوین در حوزه معماری و شهرسازی
 برگزاری نشست بررسی و هم‌افزایی فناوری و ایده‌های نوین در حوزه معماری و شهرسازی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،  به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، نشست صمیمی فانوس (فناوری های نوین شهرسازی) با حضور جمعی از کارآفرینان بزرگ کشور، فعالین حوزه ساخت و ساز، مدیران شهری و اساتید دانشگاهی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد. احسان شریفی شهردار منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، نشست صمیمی فانوس (فناوری های نوین شهرسازی) با حضور جمعی از کارآفرینان بزرگ کشور، فعالین حوزه ساخت و ساز، مدیران شهری و اساتید دانشگاهی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ گفت: تشکیل نشست فانوس (فناوری های نوین شهرسازی) باهدف جذب مشارکت کارآفرینان و فعالین حوزه ساخت و ساز وهمچنین فناوری و ایده های نوین در حوزه معماری و شهرسازی برگزار شده است.

وی گفت: توجه و مشارکت کار آفرینان و فعالین حوزه ساخت در طراحی ساختاری شهری می تواند کمک کند تا مشکلات مسکن در منطقه برای شهروندان مرتفع شود.

شهردار منطقه ۵ ضمن دعوت از مدعوین در جهت حضور و مشارکت در پنجمین پویش آزادسازی بانوان و مادران زندانی جرایم مالی، گزارشی از روند افتتاحیه و در شرف افتتاح خطوط ۶ نیمه غربی واقع در محدوده منطقه ارائه کرده است.

این نشست در مرکز اسناد و کتابخانه مرحوم دکتر حسن حبیبی دانشگاه علوم و تحقیقات باحضور حمید رضا صارمی معاون شهرسازی ومعماری شهرداری تهران، احسان شریفی شهردار ومدیران شهری منطقه ۵ وجمشیدصباغ زاده رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات و تعدادی از کارآفرینان بزرگ کشور و سازندگان حوزه مسکن تشکیل شد.

 انتهای پیام/