جشنواره اقوام ایرانی در بوستان امیرکبیر منطقه ۱۵
جشنواره اقوام ایرانی در بوستان امیرکبیر منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه گفت: آیین افتتاح این جشنواره  روز شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ در بوستان امیر کبیر آغاز می شود. وی اضافه کرد: در این جشنواره علاوه بر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه گفت: آیین افتتاح این جشنواره  روز شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ در بوستان امیر کبیر آغاز می شود.

وی اضافه کرد: در این جشنواره علاوه بر برپایی استیج، نمایشگاهی شامل ۳۰ غرفه صنایع دستی، غذاهای محلی و سوغات نیز برگزار می شود.

مالمیر در ادامه ضمن دعوت از شهروندان به «جشنواره اقوام ایرانی» گفت: این نمایشگاه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع روی استیج پذیرای شهروندان خواهد بود.

همچنین به همت ستاد گردشگری منطقه ۱۵، آیین افتتاحیه جشنواره «اقوام ایرانی» همزمان با آغاز فصل زمستان شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۲ به مدت ۱۰  شب در بوستان امیرکبیر به آدرس کیانشهر، خیابان ابراهیمی، ضلع جنوبی بوستان برپا خواهد شد.

انتهای پیام/