تجمع سوگواران فاطمی در میدان شهید طهرانی مقدم برگزار می‌شود
تجمع سوگواران فاطمی در میدان شهید طهرانی مقدم برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی شهردار این منطقه گفت: به مناسبت شهادت دخت پیامبر گرامی اسلام حضرت فاطمه الزهراء (س) ویژه برنامه‌های مذهبی و فرهنگی با همکاری نهادهای مردمی، بسیج، هیئت‌های مذهبی و.. پیش بینی و اجرا می‌شود. وی به برگزاری گردهمایی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی شهردار این منطقه گفت: به مناسبت شهادت دخت پیامبر گرامی اسلام حضرت فاطمه الزهراء (س) ویژه برنامه‌های مذهبی و فرهنگی با همکاری نهادهای مردمی، بسیج، هیئت‌های مذهبی و.. پیش بینی و اجرا می‌شود.

وی به برگزاری گردهمایی سوگواران فاطمی اشاره کرد و افزود: بدین مناسبت تجمع بزرگ عزاداران فاطمی  با حضور هیئت‌های مذهبی در میدان شهید طهرانی مقدم برگزار می‌شود.

شهردار منطقه۲ در ادامه با اشاره به برپایی چایخانه حضرت زهرا (س) در میدان صنعت اشاره کرد و ادامه داد: در این چایخانه علاوه بر پذیرایی از شهروندان، برنامه‌های فرهنگی شامل سرود، توزیع اقلام فرهنگی و پخش مداحی اجرا می شود.

صالحی برپایی موکب های فرهنگی در محلات، برگزاری مراسم عزاداری در مساجد و همچنین هیئت های ویزه نوجوانان را ازدیگر برنامه های این ایام برشمرد.

شهردار منطقه ۲ در ادامه به فضاسازی شهری متناسب با ایام فاطمیه اشاره کرد و یادآور شد: همزمان با ایام فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) منطقه ۲ پایتخت با اکران فرهنگی و اهتزاز پرچم‌های مشکی سوگوار عزای فاطمی شد.

وی اضافه کرد: اکران پیام‌های فرهنگی و مذهبی در قالب ۳۰ تخته بنر، اهتزاز یکهزار تخته پرچم مشکی و دو ابرپرچم، نصب ۱۰هزار متر طول ریسه مشکی و جانمایی المان مذهبی در میدان صنعت توسط اداره زیباسازی منطقه در معابر و میادین انجام شد. همچنین نصب دو ابر پرچم،  بیش از یکهزار عدد پرچم  مشکی بر پل های سوار رو ۱۰ هزار متر ریسه مشکی ،۶۰ عدد استند ، ۳۰تخته بنر با محتوای ایام فاطمیه  و همچنین  طرح دیوارنگاری از احادیث  بزرگ بانوی اسلام در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی اجراشد.

انتهای پیام/