رویکرد دولت در خدمت‌رسانی، جهت‌دهی از مناطق برخوردار به سمت مناطق کم‌برخوردار است‌
رویکرد دولت در خدمت‌رسانی، جهت‌دهی از مناطق برخوردار به سمت مناطق کم‌برخوردار است‌

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ در مراسم کلنگ‌زنی پروژه بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ۲۵ آبان در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: به‌رغم نگاهی که از لحاظ برخورداری به اصفهان وجود دارد، این شهر به لحاظ سرانه‌های بهداشت و درمان شرایط خوبی ندارد. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ در مراسم کلنگ‌زنی پروژه بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی ۲۵ آبان در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: به‌رغم نگاهی که از لحاظ برخورداری به اصفهان وجود دارد، این شهر به لحاظ سرانه‌های بهداشت و درمان شرایط خوبی ندارد.

وی با بیان اینکه با اقداماتی که دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، سپاه و بسیج در این زمینه آغاز کرده‌اند، در این حوزه مقداری شرایط اصفهان بهبود خواهد یافت، افزود: رویکرد دولت در خدمت‌رسانی، جهت‌دهی از مناطق برخوردار به سمت مناطق کم‌برخوردار است‌.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در هسته مرکزی و جنوبی این کلان‌شهر وضعیت مناسبی داریم، اما در بعضی مناطق همچون منطقه ۱۴ به‌رغم سکونت خانواده‌های متدین و شهدا نتوانستیم آن‌طور که باید خدمت‌رسانی انجام دهیم.

مرتضوی با بیان اینکه در شورای اسلامی شهر و دستگاه‌های مختلف استان تلاش بر این است تا خدمات با نگاه به مناطق کمتر توسعه یافته ارائه شود، گفت: امیدوارم با جهت‌گیری مجموعه قطار شهری و شورای اسلامی شهر و شهرداری در آینده نزدیک بتوانیم از قطار شهری در نزدیکی این محل بهره‌برداری داشته باشیم تا بهتر از گذشته در ترویج فرهنگ شهید و شهادت در استان اصفهان گام برداریم.