تجلیل از فرزند شهید شاغل در شهرداری منطقه ۹ کرج
تجلیل از فرزند شهید شاغل در شهرداری منطقه ۹ کرج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ همزمان با ۲۲ اسفند ماه روز شهید به همت امور ایثار گران منطقه، با حضور مدیر و جمعی از معاونین و مسئولین از فرزند شهید علیرضا عالی مقدم در این منطقه تجلیل بعمل آمد. حسین عطائی ضمن قدردانی از زحمات همکاران  عنوان کرد: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ همزمان با ۲۲ اسفند ماه روز شهید به همت امور ایثار گران منطقه، با حضور مدیر و جمعی از معاونین و مسئولین از فرزند شهید علیرضا عالی مقدم در این منطقه تجلیل بعمل آمد.

حسین عطائی ضمن قدردانی از زحمات همکاران  عنوان کرد: بزرگداشت این روز و تجلیل از مقام شامخ شهداء و خانواده های معظم آنها امری است که نشان از تقدس ایثار و از خودگذشتگی شهیدان دارد.

 وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهداء همواره در جامعه و در طول نسل های مختلف زنده است، افزود: بر ما واجب است که به منظور زنده نگه داشتن رفتار، کردار و سیره شهداء تلاش های بیشتری را داشته باشیم تا این سیره تبدیل به یک فرهنگ و الگو در جامعه به‌خصوص برای نسل جوان شود.

عطائی اظهار داشت: بزرگداشت شهداء به معنی اصالت بخشیدن به اهداف والای این عزیزان و تقدیس ایثار آنها می باشد و وظیفه قدردانی از ایثارگران فریضه‌ای عینی و همیشگی است که باید تداوم داشته باشد.

 وی در ادامه با بیان خاطراتی از ۸ سال دفاع مقدس، طی سخنانی توفیقات به دست آمده در مسیر خدمت به شهروندان را مرهون الطاف پروردگار متعال و رشادت‌های جوانمردانه شهیدان سرافراز دانست و گفت: حمایت و پشتیبانی خانواده‌های شهدا نیز در مسیر خدمت به خلق انکار نشدنی است و لازمه ادامه این راه می باشد.

 در پایان این مراسم طی آیینی از حامد عالی مقدم معاون مالی و اقتصادی این منطقه و فرزند شهید والامقام علیرضا عالی مقدم  با اهدای لوح تقدیری تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است در این مراسم سرهنگ مرندی از فرماندهان اسبق پلیس راهور کرج و دیگر مسئولین نیز حضور داشتند.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲