آموزش و ترویج فرهنگ محیط زیست ویژه گروه‌های سنی مختلف در منطقه ۹
آموزش و ترویج فرهنگ محیط زیست ویژه گروه‌های سنی مختلف در منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: فراهم آمدن فضایی برای مشارکت، حضور آگاهانه و موثر شهروندان در عرصه های مختلف همواره یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری بوده است. از این رو با توجه به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: فراهم آمدن فضایی برای مشارکت، حضور آگاهانه و موثر شهروندان در عرصه های مختلف همواره یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری بوده است. از این رو با توجه به نقش کلیدی رفتارهای شهروندی در بهبود محیط زیست، مشارکت حداکثری شهروندان در بستری پایدار می تواند به دستیابی به شهری پاک و بهبود محیط زیست کمک کند.

وی افزود: در همین راستا اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه ۹ نسبت به آموزش و ترویج فرهنگ به منظور افزایش انسجام و  هم افزایی فعالیت های محیط زیستی اقدام می کند که این آموزش‌ها شامل مباحث مختلف در حوزه محیط زیست می‌شود.

 شهردار منطقه ۹ تاکید کرد: از آنجا که ترویج و تبلیغ سبک زندگی مبتنی بر صرفه جویی و حفظ منابع و انرژی، در این برهه از زمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اطلاع رسانی، آگاهی بخشی حوزه محیط زیست از طریق آموزش های مستمر و موثر ضمن پرورش شهروندان توانمند، متعهد و مسئولیت پذیر می‌تواند در دستیابی به شهری پاک و بهبود وضعیت محیط زیست شهری منجر شود.

انتهای پیام/