بسترهای ورزش‌های ساحلی در رودسر فراهم شده است
بسترهای ورزش‌های ساحلی در رودسر فراهم شده است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، اسماعیل صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آسفالت معابر همواره یکی از مطالبات اصلی شهروندان رودسر است، تا پایان امسال، روکش آسفالت کوچه و معابر خاکی شهر رودسر به مساحت حدود ۱۵۰ هزار متر مربع اجرا خواهد شد. وی با بیان اینکه طرح جمع‌آوری هدایت آب‌های سطحی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

اسماعیل صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آسفالت معابر همواره یکی از مطالبات اصلی شهروندان رودسر است، تا پایان امسال، روکش آسفالت کوچه و معابر خاکی شهر رودسر به مساحت حدود ۱۵۰ هزار متر مربع اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح جمع‌آوری هدایت آب‌های سطحی نقاط مختلف شهر رودسر از جمله گسکرمحله و احمدآباد با انجام لوله‌گذاری، سال جاری اجرا می‌شود، افزود: احداث جاده ساحلی از خیابان شهدا تا گسکرمحله با هدف حفظ و جلوگیری از تصرف ساحل و ایجاد کمربندی به منظور دسترسی آسان شهروندان و گردشگران به ساحل و کاهش ترافیک شهری در حال اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر خاطرنشان کرد: تاکنون دو کیلومتر از نوار ساحلی رودسر به سیستم روشنایی تجهیز شده و اجرای فاز دوم این طرح با نصب فونداسیون آماده و تیرهای برق پایه‌کوتاه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش‌های ساحلی از جمله برگزاری مسابقات اتومبیلرانی آفرود برای شهرداری و شورای اسلامی شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: ورزشگاه فوتبال ساحلی در حال تجهیز بوده و زمین و امکانات لازم برای برگزاری ورزش بسکتبال و والیبال ساحلی آماده شده است.

صفری گفت: توسعه فضای سبز و بازسازی و بهسازی و احداث پارک محله‌ای در مناطق مختلف شهر رودسر ازجمله گسکرمحله، شهرک شهید انصاری، پارک‌های مسافر و شادی در برنامه و دستور کار شهرداری و شورای اسلامی رودسر قرار دارد.