تامین روشنایی معابر ناحیه یک منطقه ۱۵ با نصب ۱۳ پایه چراغ جدید
تامین روشنایی معابر ناحیه یک منطقه ۱۵ با نصب ۱۳ پایه چراغ جدید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، حسین گودرزی گفت: در راستای اجرای طرح تحول ۲۰ گانه خدمت و به منظور بهبود کیفیت روشنایی، زیباسازی فضاهای شهری و رفاه حال شهروندان، ۱۳ پایه چراغ روشنایی درناحیه یک نصب شد. به گفته وی؛ به همین منظور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، حسین گودرزی گفت: در راستای اجرای طرح تحول ۲۰ گانه خدمت و به منظور بهبود کیفیت روشنایی، زیباسازی فضاهای شهری و رفاه حال شهروندان، ۱۳ پایه چراغ روشنایی درناحیه یک نصب شد.

به گفته وی؛ به همین منظور خیابان پرستو حدفاصل مترو بعثت تا سوله بحران وفا در محله مطهری به طول ۴۰۰ متر با نصب ۱۳ پایه چراغ جدید روشن شد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش همکارانم نقاط بی دفاع شهری شناسایی شد افزود:  طی پیگیری مستمر ناحیه و با همکاری معاونت های خدمات شهری و مالی و شرکت برق منطقه موضوع روشنایی این محدوده که از دغدغه های مهم شهروندان بود انجام شد.

گودرزی در پایان تامین روشنایی معابر و کوچه های سطح این ناحیه را برای تردد ایمن شهروندان در هنگام شب حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: این اقدامات با هدف ایمنی فضای شهری، زیباسازی منظر شهری و تامین روشنایی معابر و ساماندهی نقاط بی دفاع شهری در شب انجام شده است.

انتهای پیام/