تملک و احیای حمام تاریخی شنب غازان و قراملک طی سال آینده
تملک و احیای حمام تاریخی شنب غازان و قراملک طی سال آینده

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از تملک و احیای حمام تاریخی شنب غازان و قراملک با پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون اعتبار در بودجه سال آینده این منطقه خبر داد. به گزارش شهریار، احمد انیسه صبح امروز در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع بررسی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از تملک و احیای حمام تاریخی شنب غازان و قراملک با پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون اعتبار در بودجه سال آینده این منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار، احمد انیسه صبح امروز در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۲ این منطقه ۵۰۰ میلیارد تومان است که بودجه جاری سال آینده ۱۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون پیش‌بینی شده و بودجه عمرانی سال نیز ۳۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون است.

انیسه با اشاره به برخی برنامه های پیش بینی شده توسط منطقه برای سال آینده، گفت: تکمیل کانال ایلی سو با ۵۰۰ میلیون تومان، کانال رود به طول سه کیلومتر که ۱۳۰۰ متر انجام گرفته است و ۳۰۰ متر امسال انجام می‌گیرد ۳۵۰ متر با ۳ میلیارد تومان انجام می‌گیرد، لایروبی کانال خطیب با دو  میلیارد تومان، ساماندهی الوار علیا و آناخاتون با دو میلیارد تومان وساماندهی و مرمت و کانال های آب‌های سطحی منطقه با یک میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین در حوزه فضای سبز احداث پارک محله‌ای به متراز ۶۷۰ مترمربع مخصوص بانوان در خیابان شهید برقی، احداث پارک محله‌ای به متراژ ۱۶۰۰ متر در خیابان شهید رجایی شنب غازان با چهار میلیارد تومان، احداث و توسعه فضای سبز منطقه با ۲۰ میلیارد تومان را جزو برنامه های سال آتی عنوان کرد.

به گفته شهردار منطقه ۶ تبریز، تملک و احداث بازارچه محلی در شهرک امام خمینی (ره) به متراژ ۱۷۰۰ متر مربع و بازارچه دیگری به متراژ یک هزار مترمربع در آناخاتون با ۶ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

انیسه از ساماندهی ورودی شهر در شمالغرب تبریز خبر داد و افزود: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان ورودی شمال‌غرب، پل سینیخ اول سهلان و ورودی شهرک صیاد شیرزای ساماندهی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای تقویم برنامه‌های جامع فرهنگی با ۱۰ میلیارد تومان، اجرای تقویم برنامه‌های ورزشی با پنج میلیارد تومان، زیرساخت‌های مساجد با سه میلیارد تومان، احیای مجموعه فرهنگی ورزشی شهید بهشتی با ۱۰ میلیارد تومان، احداث مجموعه فرهنگی ورزشی جنب سبزه میدان برج یانیخ میدان ۲۰ میلیارد تومان از دیگر این برنامه ها است.

شهردار منطقه ۶ تبریز ادامه داد: زیرسازی و اجرای آسفالت اساسی سطح منطقه با ۲۲ میلیارد تومان در محل هایی مثل خیابان اشکان، کوی صنعتی رود، پل روگذر رسالت به طرف راه‌آهن و پیرامون راه‌آهن انجام خواهد شد.

انیسه همچنین از احداث ایستگاه آتش‌نشانی در بلوار خلبان در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ متر و اعتبار هفت میلیارد تومان خبر داد.